Polskie ePłatności po półtora roku działalności zbudowały sieć 11111 terminali POS. 80%
z nich to urządzenia przygotowane do obsługi kart zbliżeniowych. Oznacza to, że PeP posiada 30 % krajowej sieci terminali do płatności bezstykowych.
Polskie ePłatności, to jeden z najmłodszych graczy na polskim rynku obsługi kart płatniczych. Jednakże w odróżnieniu od spółek, które wystartowały w przybliżonym czasie, nie działają na obrzeżach branży tylko silnie zaznaczają na nim swą obecność.
– Mamy bardzo ambitne plany dotyczące przyszłości, w ciągu najbliższych 3-4 lat chcielibyśmy zająć miejsce na podium, pod względem liczby urządzeń do akceptacji kart. Plan niełatwy, ale mamy wszelkie niezbędne kompetencje do jego realizacji – własne zaplecze technologiczne, doświadczone kadry informatyczne oraz dobrze zmotywowaną sieć sprzedaży – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu Polskich ePłatności.
Terminale PeP oprócz akceptacji kart, umożliwiają doładowania telefonów komórkowych, zapłatę za do domowe rachunki (gotówką lub przy użyciu kart Visa i MasterCard), wypłatę gotówki podczas zakupów (cash back) oraz obsługę programów lojalnościowych i kart podarunkowych.
Źródło: Polskie ePłatności