W poniedziałek w Warszawie czworo zwycięzców konkursu „Świątecznej Promocji MasterCard®” odebrało główne nagrody. Każdy ze szczęśliwców odjechał z salonu samochodowego wyjątkowym Fiatem 500.
Na wygraną w „Świątecznej Promocji MasterCard®” miał szansę każdy, kto za codzienne zakupy w okresie przedświątecznym płacił kartą systemu MasterCard. Na czterech losowo wybranych zwycięzców czekały kultowe Fiaty 500 i możliwość ich personalizacji z wykorzystaniem specjalnego programu do projektowania wzoru i koloru nadwozia. W losowaniu fortuna uśmiechnęła się do: pani Krystyny Czaplińskiej z Łodzi, pana Marka Jacaszka również z Łodzi, pana Krzysztof Petryki z Kozienic i pana Tadeusza Siwonia z Rudy Śląskiej.
Zasady konkursu były bardzo proste, wystarczyło jedynie dokonać płatności kartą z logo MasterCard i zarejestrować transakcję wchodząc na stronę mastercard.pl lub wysyłając SMS. Wartość transakcji nie miała znaczenia. Głównymi nagrodami były cztery Fiaty 500, które zwycięzcy konkursu mogli ozdobić wedle własnego uznania, korzystając z opcji personalizacji auta.
„To dla mnie prawdziwa przyjemność przekazać dziś zwycięzcom kluczyki do 4 samochodów. Jest ona tym większa, że mamy tu do czynienia z osobami, które kartą płacą za swoje codzienne zakupy. Potwierdza to fakt, że wszystkie 4 nagrodzone transakcje mają łączną wartości 215,14 zł. Wierzę, że obecni tu zwycięzcy „Świątecznej Promocji MasterCard” to nasi najlepsi sojusznicy w walce z gotówką. Liczę też na to, że będą to także doskonali ambasadorowie tezy, że za każde zakupy warto płacić kartami MasterCard” – komentuje nagrody Hanna Staśkiewicz – Dziełak, dyrektor marketingu Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
„Zapłaciłem za zakupy w hipermarkecie, zgłosiłem transakcję i zostałem wylosowany! Skorzystałem z opcji personalizacji auta i sam wybrałem kolor – biała perła Funk, ze sportową smugą przebiegającą wzdłuż samochodu. Teraz mogę być pewny, że takim samochodem będę jeździć tylko ja!” – radością dzieli się z nami 55-letni Tadeusz Siwoń.
„Dobrze pamiętam zwycięską transakcję. Zapłaciłam 19 złotych i 41 groszy za zakupy spożywcze w sklepie tuż przy domu. Niecałe 20 złotych i mam nowy samochód” – cieszy się z kolei pani Krystyna Czaplińska z Łodzi.
„Świąteczna Promocja MasterCard®” to jedna z cyklicznych akcji marketingowych organizacji MasterCard, których zadaniem jest edukacja konsumentów i wsparcie banków – wydawców kart systemu MasterCard, w promocji płatności bezgotówkowych jako najwygodniejszej i najbardziej bezpiecznej alternatywy dla gotówki.
Źródło: MasterCard