Ubezpieczyciel chce zachęcić Polaków do oszczędzania z myślą o emeryturze. Od niedzieli można oglądać w telewizji nowe spoty firmy Prudential. Kampania nosi przewrotny tytuł „Młodzi bogowie” i rozprawia się z mitami dotyczącymi naszych emerytur.
Najnowsza kampania reklamowa Prudential w przystępny i humorystyczny sposób rozprawia się z mitami dotyczącymi emerytur. Uświadamia, że według przewidywań specjalistów dzisiejsi trzydziesto-czterdziestolatkowie mogą liczyć na emeryturę w wysokości zaledwie ok. 1/3 pensji. „Młodzi bogowie”, o których mówi kampania, zarabiają, wydają, mają rodziny, cieszą się życiem i niestety nie myślą o tym, jaka przyszłość ich czeka. Dlatego Prudential zachęca do zadbania o oszczędności na emeryturę i promuje jeden ze swoich produktów – premiopolisę Emerytura Bez Obaw. Ubezpieczyciel chce przekonać potencjalnych klientów, że im wcześniej zaczną oszczędzać,tym mniejszym wysiłkiem finansowym uzbierają kapitał na przyszłość.
Kampania reklamowa rozpoczęła się w ostatnią niedzielę od emisji spotów reklamowych. Pojawią się one zarówno na głównych ogólnopolskich stacjach, jak i w kanałach tematycznych. Media mix kampanii obejmuje również reklamę w Internecie i inne działania online. Prudential planuje także publikację reklam prasowych w wielu tytułach, w tym lifestyle, kobiecych, motoryzacyjnych, dziennikach ogólnopolskich oraz magazynach podróżniczych i tygodnikach opinii. Kampanię wesprą działania public relations, związane z wynikami badania opinii Polaków na temat ich postaw wobec przyszłych emerytur, oraz aktywna promocja w mediach społecznościowych. Spoty i formy typowe działaniom online pojawią się na profilu Prudential na Facebooku „Czas na przyszłość” (drugi najpopularniejszy profil w branży ubezpieczeń według badania Sotrender, wrzesień 2015) oraz na kanale YouTube (www.historieprudential.pl).
Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom Media Vest Group, kreacje użyte w kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa. Reżyserem spotów reklamowych jest Sebastian Pańczyk, zaś wyprodukował je dom produkcyjny Papaya. Prudential deklaruje, że „młodzi bogowie” będą obecni w mediach przynajmniej do końca tego roku.
/Prudential