Papierową wersję kwartalnika Diners Club Magazine zastąpiło ekskluzywne wydanie internetowe w RWD.
Magazyn był wydawany co kwartał od 2010 r. i trafiał do użytkowników kart Diners Club za pośrednictwem poczty. Ostatni drukowany numer ukazał się w czerwcu 2015 r.
– Teraz miłośnicy magazynu mogą go czytać na urządzeniach mobilnych. Nowa formuła pozwala nam dodawać ciekawe treści każdego dnia. Magazyn jest dostępny dla wszystkich, nie tylko klientów naszej firmy – mówi Monika Grabowska, zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu Diners Club Polska.
Podobnie jak nowa strona internetowa Diners Club Polska, magazyn jest publikowany w RWD, czyli technice responsywnej strony, dzięki której wyświetlane treści dostosowują się do wielkości ekranu urządzenia, na którym są prezentowane.
– Bez względu na to, czy magazyn czytany jest na komputerze, tablecie czy telefonie, prezentuje się tak samo przejrzyście i czytelnie – mówi Patrycja Chodzeń, Marketing Manager w Diners Club Polska.
– Jedno się nie zmieniło – dodaje – Magazyn to ciekawa lektura dla osób aktywnych, kochających życie i podróże, które szukają atrakcyjnych pomysłów na spędzanie wolnego czasu oraz inspiracji w prowadzeniu biznesu. Tacy są właśnie klienci Diners Club.
W październiku czytelnicy magazynu dowiedzą się m.in. jak człowiek radził sobie bez portali społecznościowych („500 lat Facebooka”), ile kosztuje zaprojektowanie nowego logotypu dla wielkiej marki („Symbole sukcesów”) oraz co motywuje do dalszej pracy 40-letniego miliardera Elona Muska („Co muska mózg Muska”).
W magazynie można znaleźć treści o charakterze „life stylowym” inspirujące do aktywnego spędzania czasu oraz poszerzania zainteresowań i pasji. Na łamach poruszane są także zagadnienia związane z prowadzeniem firmy. Nie brakuje wywiadów i sylwetek osobistości ze świata biznesu i kultury.
Wkrótce subskrybenci będą otrzymywać newsletter magazynu.
Wydawcą magazynu jest Direct Publishing Group, jedna z największych firm w kraju zajmujących się Custom Publishing.
/Diners Club Polska
