Rzecznik prasowy, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR, Open Life TU Życie SA
Magister administracji ze specjalizacją Nowoczesna Dyplomacja i Służby Zagraniczne. Od początku kariery związana z rynkiem ubezpieczeń. Pracowała miedzy innymi w MetLife Polska, miała okazję uczestniczyć w działaniach przejęcia Amplico przez MetLife, gdzie czynnie wspierała proces rebrandingu w latach 2010-2011.
Od 2011 roku rozwija departament Marketingu i PR w rynkowym startupie – Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie SA. Obecnie na stanowisku Dyrektora Departamentu Marketingu i PR prowadzi i koordynuje działania wizerunkowe. Odpowiada za realizowanie polityki informacyjnej – zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej; tworzenie strategii CSR towarzystwa i jej rozwój; administrację serwisów internetowych spółki. Pełni również funkcję rzecznika prasowego firmy.
Przykłada ogromną wagę do jakości materiałów marketingowych i produktowych, które dostają klienci. Kładzie nacisk na dobry skład i łamanie tekstu, tak by przekaz był jak najbardziej czytelny i zrozumiały. Promuje w departamencie motto: „Pomagamy ludziom czytać”.
Jest zwolenniczką równowagi pomiędzy sferą zawodową a prywatną. Po godzinach biega rekreacyjne, co krok przygotowując się do jakichś zawodów. Twierdzi, że sezon biegowy trwa cały rok.