Sygma Bank, jeden z czołowych graczy na rynku kredytów konsumenckich w Polsce, rozwija program lojalnościowy i rabatowy, kierując swoją ofertę do klientów korzystających z kart kredytowych oraz zapraszając kolejnych partnerów – sieci handlowe – do współpracy.
Jeden z największych wydawców kart kredytowych w Polsce rozwija swój program lojalnościowy oraz rabatowy – Sygma Bonus. Klienci banku posiadający jego karty kredytowe mogą w ramach tego programu korzystać ze zniżek i rabatów oraz zdobywać punkty za płatności dokonywane kartami kredytowymi. Punkty z kolei mogą zostać wymienione na atrakcyjne nagrody. W gronie partnerów programu rabatowego znajdują się m.in. tak uznane marki jak WITTCHEN , RTV EURO AGD, drogerie Dayli, Kakadu, Merlin.pl, Answear.com, Monnari, czy Empik School. Pełna lista partnerów obejmuje łącznie ponad 40 marek, a liczba punktów handlowych, w których można uzyskać rabat przy płatności kartą kredytową Sygma Banku, to bez mała 2 000 placówek w całym kraju.
Bank regularnie przygotowuje akcje specjalne dla użytkowników programu Sygma Bonus. Do końca kwietnia klienci mogą korzystać z rabatów przygotowanych wspólnie z 12 partnerami programu, wśród których znalazły się m.in. sieć odzieżowa KappAhl, perfumeria Douglas.pl, Komputronik, drogerie Dayli, Martes Sport, czy Kakadu. Klienci banku mogą również uzyskać 1 000 pkt. w programie lojalnościowym płacąc kartą kredytową w kwietniu w sklepie internetowym RTV EURO AGD, a przy okazji zakupów w sklepach sieci Żabka i Freshmarket zyskują podwójną liczbę punktów. W katalogu programu pojawiła się nowa kategoria nagród – vouchery zakupowe od Telepizzy, Dayli, Answear.com, WITTCHEN oraz Merlin.pl.
„Ilość nowości w programie Sygma Bonus powoduje, że staje się on coraz bardziej masowy, a klienci mają wybór ofert w postaci rabatów i zniżek oraz promocyjnych punktów. Oparcie programu Sygma Bonus o kart kredytowe Sygma Banku – jednego z największych ich wydawców w Polsce – powoduje, że obecność w programie staje się atrakcyjna nie tylko dla naszych klientów, ale również dla partnerów biznesowych – sieci handlowych. Stąd kolejni nowi partnerzy oraz nowe wspólne akcje.” – mówi Iwona Mizdra, kierownik ds. programów partnerskich Sygma Bonus.
W kwietniu 2015 r. do programu Sygma Bonus dołączyli nowi partnerzy rabatowi – sklep internetowy Dekoria.pl oraz sieć pizzerii Pizza Dominium. Bank planuje pozyskanie kolejnych partnerów do programu oraz wprowadzenie nowych form komunikacji pozwalających na łatwe uzyskiwanie zniżek przez klientów. Jak twierdzą w Sygma Banku, duży portfel kart kredytowych oraz naturalne dla klientów poszukiwanie najlepszych ofert zakupowych powodują, że program Sygma Bonus staje się coraz bardziej atrakcyjny dla partnerów banku – mniejszych i większych sieci handlowych.
„W Sygma Bonus po prostu się jest. Wystarczy zostać klientem banku i dzięki posiadaniu karty kredytowej mamy automatyczny dostęp do programu, bez konieczności podawania po raz kolejny swoich danych, logowania się do innej platformy niż bankowa, czy wreszcie – wyrabiania innej nowej karty, typowej dla pozostałych programów na rynku. Automatyzm, wygoda i duża ilość znanych partnerów to cechy na pewno wyróżniające program Sygma Bonus. Będziemy go rozwijać, pracując zarówno nad ofertami z obecnymi partnerami, jak i zapraszając do współpracy kolejnych partnerów biznesowych, z którymi wspólnie dotrzemy do klientów.” – mówi Artur Gaj, zarządzający programami lojalnościowymi i komunikacją w Sygma Banku.
Dodatkowe informacje o programie Sygma Bonus na stronie www.sygmabonus.pl oraz na portalu społecznościowym Facebook www.facebook.com/SygmaBonus .