Firmy głosujące w ankiecie Euromoney Cash Management Survey 2014 wskazały zarządzanie środkami finansowymi w Citi Handlowy za najlepsze w Polsce. W porównaniu do zeszłego roku bank odnotował awans o jedną pozycję w rankingu, a Citi utrzymało pozycję lidera regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Cash Management Survey to prestiżowy ranking realizowany cyklicznie przez Euromoney Magazine. W tegorocznej edycji badania zostały zebrane informacje od 28 tys. międzynarodowych klientów korporacyjnych, ze wszystkich krajów świata.
– Pozycja lidera w Polsce to dla nas duży sukces,bo o nagrodzie decydowali sami klienci wybierając najbardziej przez siebie ceniony bank.W tym roku mocno postawiliśmy na digitalizację naszych narzędzi. Wprowadziliśmy m.in. aplikację CitiDirect na tabletach, która umożliwia bieżący podgląd rachunków otwartych w Citi Handlowy lub w innych podmiotach Citi oraz zarządzanie firmowymi płatnościami z dowolnego miejsca na świecie, 24 godziny na dobę. Aktywnie rozwijamy również obszar finansowania handlu i dostarczamy naszym klientom usługi do rozwoju ich biznesu na międzynarodowych rynkach. Cieszę się, że nasze działania spotykają się z zadowoleniem i wpisują się w oczekiwania naszych klientów – mówi Czesław Piasek, Członek Zarządu i Szef Pionu Bankowości Transakcyjnej Citi Handlowy.
Banki z grupy Citi odegrały wiodącą rolę w Euromoney Cash Management Survey 2014. Citi zajął 1 miejsce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i w Afryce. Jednocześnie został liderem na rynkach: rosyjskim, słowackim, czeskim, rumuńskim i ukraińskim.