PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBrandtube z vlogerami dla Walutomat.pl

Brandtube z vlogerami dla Walutomat.pl

Wiadomości 02.10.2014 (08:35)

Ruszyła kampania wizerunkowa w serwisie YouTube przygotowana przez agencję BrandTube na rzecz serwisu Walutomat.pl. Prowadzone działania targetowane są do grupy wiekowej 20-35 lat. Mają na celu wyjaśnienie zasad działania platformy wymiany walut jaką jest Walutomat.pl i realizowane są przy współpracy z vlogerami: Krzysztofem Gonciarzem, Jackiem Gadzinowskim oraz kanałem „5 sposób na”. Jest to pierwsza kampania YouTube prowadzona przez firmę z tej branży w Polsce.


Działania promocyjne przygotowane przez BrandTube skupiać się będą na podkreśleniu głównych cech serwisu www.walutomat.pl, przez działania wizerunkowe prowadzone z vlogerami. Ich dobór ma zapewnić dotarcie do osób zainteresowanych podróżami, finansami i ogólnymi tematami lifestyle. Łączny zasięg kanałów vlogerów biorących udział w kampanii wynosi ok. 1,5 miliona widzów.

Dodatkowo, BrandTube odpowiada za przeprowadzenie kampanii zasięgowej dla Walutomat.pl. Działania odsłonowe prowadzane są w modelu True View: In stream oraz In display, kierując widzów do filmów produktowych na kanale YouTube marki Walutomat.pl, które mówią o korzyściach oraz wskazują grupy docelowe produktu (podróżnicy, kredytowcy, małe i średnie przedsiębiorstwa).

„Przy okazji odsłony nowego serwisu, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie dużej kampanii promującej wprowadzone zmiany oraz tłumaczące użytkownikom zasady działaniawww.walutomat.pl. Za pośrednictwem wyselekcjonowanych vlogerów chcemy pokazać unikalne cechy naszego produktu – niską opłatę transakcyjną 0,2%, dostępnoś

24h, prostotę użytkowania i szybkość wymiany walut. Jestem przekonana, że sposób prezentacji tych wartości będzie dla widza atrakcyjny i dostarczy mu pożytecznych informacji, w przystępnej dla niego formie” – podsumowuje Magdalena Gołębiewska, Marketing Manager, Walutomat.pl

Każdy z vlogerów biorących udział w kampanii przygotowuje odcinek dedykowany marce.

Kluczowe funkcje serwisu Walutomat.pl we własny, unikalny sposób zaprezentują Gonciarz oraz Gadzinowski. Materiały do ich produkcji realizowane były za granicą – „7 walut świata” to podsumowanie podróży Gadzinowskiego z ostatniego roku, obejmujące podróże po 7 różnych krajach, natomiast materiał Gonciarza nagrywany był głównie w Chicago. Vloger wcielił się w nim w rolę znanego internautom przedsiębiorcy. Opowiedział jak wygląda dzisiejszy świat wymiany walut i jak efektywnie wymieniać waluty. „5 sposobów na” przygotują z kolei odcinek poświęcony w całości oszczędzaniu.

Wszystkie odcinki przygotowane zostały w lekki, humorystyczny a tym samym przystępny sposób. Taka forma komunikacji usługi finansowej to element nowej strategii marki Walutomat.

„Z naszych badań wynika, że Polacy postrzegają onlinowe usługi finansowe jako trudne. Chcemy przełamać takie myślenie i stąd silny nacisk na działania edukacyjne, jednak podane w bardzo humorystyczny i lekki sposób” – wyjaśnia Magdalena Gołębiewska. – „Przyjęcie lekkiego podejścia w komunikacji wymiany walut pozwoli użytkownikom zrozumieć łatwość i przyjazność takich narzędzi jak nasz serwis. Dodatkowo, informacje podawane przez znanych vlogerów zwiększają wiarygodność komunikatów” – dodaje Gołębiewska, Marketing Manager Walutomat.pl.

Współpraca z vlogerami oparta jest nie tylko na filmach edukacyjnych, ale również na interakcji pomiędzy poszczególnymi kanałami. „Skuteczność kampanii wzmocniliśmy przez wzajemne crossowanie się ruchu pomiędzy kanałami – Jacek Gadzinowski wystąpi w odcinku „5 sposobów na”. Ten, pozornie niewielki zabieg, zapewni zainteresowanie widzów, skutecznie zwiększając zasięg działań”– mówi Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube.

Kampania promująca ofertę walutomat.pl ruszyła 25 września.

2014-10-02
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

Adam Białas 

Adam Białas 

Dziennikarz / Dyrektor w Agencji BIALAS Consulting…

Tomasz Mysior

Tomasz Mysior

Tomasz Mysior – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców