PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościKantorOnline wybrał marketing sportow. Teraz liczba użytkowników serwisu wzrasta o 30% miesięcznie

KantorOnline wybrał marketing sportow. Teraz liczba użytkowników serwisu wzrasta o 30% miesięcznie

Wiadomości 04.09.2014 (13:20)

Jako nowoczesna i ciągle rozwijająca się firma szukaliśmy nowych możliwości prezentowania naszych usług wśród klientów zainteresowanych wymianą walut. Po dogłębnych analizie danych, jakie otrzymywaliśmy z agencji PR i badań rynku postanowiliśmy postawić na sport. Można w niego zainwestować bardzo duże pieniądze, trzeba jednak pamiętać, by połączyć  to z efektywnym i świadomym budowaniem wizerunku marki. Nieodpowiednio dobrana dyscyplina może spowodować wizerunkowe zaszufladkowanie. My wybraliśmy żużel.


KantorOnline to nowoczesny internetowy serwis wymiany walut, tymczasem w świadomości wielu osób obrót walutami wciąż kojarzy się z czasami PRL-u i pokątnymi transakcjami dokonywanymi pod Pewexami. Nie chcieliśmy do tego schematu dokładać dodatkowych negatywnych skojarzeń, jakie mają chociażby sporty walki, bo mielibyśmy katastrofę wizerunkową. Dobór dyscypliny miał także aspekt społeczny. Polacy interesują się różnymi dziedzinami sportu. Piłka nożna, w której od wielu dziesięcioleci nic nie osiągnęliśmy, gromadzi przed telewizorami miliony. Sponsorowanie takiej dyscypliny tylko i wyłącznie ze względu na wysoką oglądalność nie miało jednak naszym zdaniem sensu. Postawiliśmy na prestiż i dlatego postanowiliśmy zainwestować w drużynę żużlową, czyli Kantoronline Włókniarz Częstochowa.

Mamy obecnie najlepszą i najmocniejszą na świecie ligę żużlową, w której startują najlepsi zawodnicy. To tak jakby w polskiej lidze piłkarskiej grał Messi czy Ronaldo. Dodatkowo żużel jest sportem wyjątkowo widowiskowym i co istotne – nie generuje agresji. Mecze żużlowe to ogromne rodzinne pikniki. Kibice przybywają na nie kilka godzin przed rozpoczęciem spotkań. Wielopokoleniowe rodziny bawią się wspólnie przed i podczas wyścigów. Jest bezpiecznie i spokojnie. Mało kto wie, że na mecze żużlowe przychodzi więcej kibiców niż na rozgrywki kolejki piłkarskiej. Na meczach KantorOnline Włókniarza Częstochowa kibicuje średnio około 17 tysięcy osób. To właśnie one były czynnikiem decydującym o wyborze tej dyscypliny.

Zachowanie na stadionie, poziom, jaki kibice i zawodnicy reprezentują podczas odbywających się spotkań, zdecydowały o naszej decyzji. Otrzymaliśmy propozycję współpracy z kilku klubów żużlowych, a wybraliśmy Częstochowę ze względu na postawę kibiców i waleczność drużyny.

Dziś widać, że skutecznie przełożyło się to na budowanie naszego wizerunku i biznesu. Mechanizm jest prosty. Społeczności lokalne są bardzo mocno związane ze swoimi klubami żużlowymi. Kluby są wspierane przez głównych sponsorów, ale także bardzo mocno przez lokalny biznes, bo wielu przedsiębiorców to wierni kibice wspomagający swój klub. Taka różnorodność zrodziła współpracę, w którą także i my się zaangażowaliśmy. W efekcie zyskaliśmy nie tylko wielu klientów biznesowych, lokalnie powiązanych z częstochowskim klubem, ale także firmy z całej Polski, które skorzystały z naszej oferty po rekomendacji częstochowskich biznesmenów. Bardzo podobnie sytuacja wyglądała, jeśli chodzi o klientów indywidualnych. Dla kibiców Włókniarza było oczywiste, że będą wymieniać walutę za pośrednictwem naszej firmy oraz rekomendować ją pośród swoich znajomych.

Lokalny sukces to jedno, chcieliśmy jednak także zaistnieć wizerunkowo w całym kraju. To również się udało. Kantoronline Włókniarz Częstochowa wystartował w ENEA Ekstralidze, której rozgrywki transmitowane są w NC+. W ten sposób dotarliśmy do kolejnego bardzo szerokiego grona odbiorców. Zwiększone zainteresowanie występowało też po relacjach ze stadionu w Częstochowie, gdzie przez całą transmisję widać było nasze reklamy na bandach, parku maszyn i kombinezonach zawodników oraz spot na telebimie. Staliśmy się w ten sposób bardziej widoczni, rozpoznawalni i wiarygodni. Odnotowaliśmy podwojoną ilość wejść na naszą stronę nowych użytkowników, zwiększoną liczbę telefonów z pytaniami do naszego Call Center, wzmożony ruch na Live Chat, a także wzrost rejestracji nowych klientów biznesowych i indywidualnych średnio o 30% w skali każdego miesiąca.

Dziś w przededniu zamknięcia sezonu żużlowego można stwierdzić, że decyzja objęcia sponsoringiem tytularnym klubu żużlowego było dobrym posunięciem. Dostrzegamy wzrost zainteresowania marką, notujemy lepsze wyniki finansowe. Zaprezentowanie biznesu w kontekście pozytywnego skojarzenia ze sportem pokazało szerokiej rzeszy zainteresowanych, że wymiana walut on line jest nowoczesna i opłacalna, coraz więcej osób jest świadomych tego, że można korzystać z naszych usług przy spłacie kredytu hipotecznego, zakupie waluty na wakacyjny wyjazd, wymianie środków zarobionych za granicą czy też przy rozliczeniu się z ze swoimi kontrahentami z zagranicy. Reasumując pokazaliśmy, że stanowimy w pełni bezpieczną i atrakcyjną alternatywę dla banków, kantorów stacjonarnych, a także dla naszej konkurencji.

Andrzej Sałuda, TNN Finance S.A. / KantorOnline.pl

2014-09-04
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców