Zniżki m.in. na kursy językowe, sprzęt elektroniczny czy też książki otrzymują posiadacze kart kredytowych Citi Handlowy. Specjalne, limitowane w czasie promocje przygotowane zostały w ramach programu „Gorące oferty” z myślą o zbliżającym się sezonie jesiennym. Program działa już od ponad roku i stanowi element Programu Rabatowego.Oprócz wyselekcjonowany ofert zapewnia wysoki rabat.
Program Rabatowy oferuje zniżki nawet do 50% w ponad 4800 punktach usługowo-sprzedażowych w całej Polsce. Klienci Citi Handlowy mogą z nich korzystać przez cały rok. Oprócz regularnych rabatów, posiadacze kart kredytowych mają dostęp do wyjątkowych okazji, tzw. gorących ofert. Teraz dostępnych w nowej, jesiennej odsłonie. – Nasze oferty promocyjne staramy się dopasować do realnych potrzeb naszych klientów. Jesień to czas dużych wydatków związanych m.in. z powrotem do szkoły. To właśnie dlatego przygotowaliśmy propozycje sezonowych, gorących ofert – mówi Joanna Grabowska, odpowiedzialna za Program Rabatowy Kart Kredytowych Citi Handlowy. Klientom proponujemy preferencyjne warunki zakupu tabletów i smartfonów w punktach Komputronik, kursów językowych w Speak Up, podręczników i artykułów szkolnych np. w Polanglo.
W ciągu najbliższych miesięcy klienci banku co dwa tygodnie będą otrzymywać informacje o dostępnych dla nich zniżkach w wybranych punktach. Możliwość skorzystania z „Gorących ofert” jest ograniczona w czasie, a poziom rabatu lub przywilej zwykle jest bardzo atrakcyjny dla klienta.
Wszystkie aktualne oferty dostępne są na stronie www.citirabaty.pl, która dostosowana jest do urządzeń mobilnych, smartfonów i tabletów. Dzięki temu Klienci będąc np. na zakupach wygodnie sprawdzą dostępny rabat. Na stronie banku znajduje się też wyszukiwarka rabatów, która pomaga klientom znaleźć najciekawsze dla nich promocje (wyszukiwanie po produktach, branżach, miejscach). Klienci mogą również tworzyć własną listę zakupów, dodając interesujące ich propozycje. Mobilni klienci Citi Handlowy najbliższe sobie miejsca z rabatami mogą znajdywać za pomocą wyszukiwarki rabatów dostępnej na telefony i tablety. To specjalna funkcjonalność, która przy wykorzystaniu geolokalizacji precyzyjnie wskazuje klientom promocyjne miejsca leżące na ich szlakach zakupowych. Klient może określić, w jakiej odległości od ich aktualnego położenia takie punkty mają się znajdować – w odległości 1 km, 5 km czy nawet 10 km.
Informacja o aktualnych „Gorących ofertach” klienci będą także otrzymywać w mailingach, przesyłanych co dwa tygodnie. Dodatkowo o wszystkich „gorących ofertach” bank informuje na fanpage Citi Rabaty, który ma już ponad 110 tys. fanów.
Program Rabatowy Kart Płatniczych Citi Handlowy to pierwszy tego typu program na polskim rynku, który wciąż pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o liczbę partnerów oraz miejsc, w których klienci mogą skorzystać ze specjalnych zniżek.
Więcej o Programie rabatowym na www.citirabaty.pl