Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową specjalnej oferty Konta Oszczędnościowego dla posiadaczy Konta 360º. Oprocentowanie nowych środków wpłaconych na Konto Oszczędnościowe w okresie promocji wynosi aż 4% w skali roku do kwoty 50 tys. zł przez trzy miesiące.
– Konto Oszczędnościowe to bardzo wygodny sposób lokowania pieniędzy, szczególnie dla osób, które cenią stały dostęp do swoich oszczędności i możliwość wpłaty oraz wypłaty środków w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Teraz posiadacze Konta 360º, wpłacając nowe środki na Konto Oszczędnościowe, mogą zyskać nawet 4% w skali roku. Wierzymy, że nasi klienci będą mile zaskoczeni tą atrakcyjną ofertą, podobnie jak bohaterowie reklamy telewizyjnej, której emisja właśnie się rozpoczyna – mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.
Promocyjne oprocentowanie nowych środków na Koncie Oszczędnościowym dla klientów z Kontem 360º wynosi (w skali roku):
- do kwoty 50 tys. zł – 4,00%,
- dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł – 3,50%,
- dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 3,10%.
Dla klientów z innym typem rachunku bankowego:
- do kwoty 50 tys. zł – 3,50%,
- dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł – 3,30%,
- dla nadwyżki ponad 100 tys. zł – 3,10%.
Oprocentowanie promocyjne obowiązuje przez trzy miesiące dla nowych środków. Promocja trwa do 16 sierpnia 2014 r. Odsetki kapitalizowane są co miesiąc. Pieniędzmi ulokowanymi na Koncie Oszczędnościowym można wygodnie zarządzać z każdego miejsca na świecie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet, w aplikacji mobilnej czy też tradycyjnie w oddziale oraz telefoniczne przez TeleMillennium. Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.bankmillennium.pl.
Reklama telewizyjna Konta Oszczędnościowego będzie emitowana na antenach ogólnopolskich i wybranych tematycznych stacji telewizyjnych od 27 czerwca. Działania reklamowe obejmują także kampanię w internecie oraz kampanię BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.