Lions BankMaster Key World Elite MasterCard, luksusowa karta kredytowa zaprojektowana przez Lions Bank, została nagrodzona platynową statuetką Hermes Creative w kategorii „Design”. Do tegorocznej edycji amerykańskiego konkursu spłynęło ponad 5,5 tys. zgłoszeń.
Platynowa statuetka jest najwyższą nagrodą przyznawaną w konkursie. Lions Bank otrzymał ją za projekt Master Key World Elite MasterCard – pierwszej na świecie metalowej karty kredytowej o nieregularnym kształcie i pierwszej metalowej karty w Europie zorientowanej pionowo. Karta waży aż 25 gramów i wyróżnia się eleganckim, minimalistycznym designem. Została stworzona z myślą o najbardziej wymagających klientach, a jej posiadanie wiąże się z dostępem do sieci luksusowych programów i usług: MasterCard Rewards wraz z Travel Tool, World Elite Insurance, Priority Pass, Mastercard Privileges i Quintessentially Lifestyle. Bank oferuje kartę tylko wybranym klientom.
– Lions Bank Master Key World Elite MasterCard to prestiżowa karta zaprojektowana z myślą o osobach niepokornych. Jej unikatowy charakter sprawia, że nie może być niezauważona po wyjęciu z portfela– mówi Remigiusz Dymek, twórca koncepcji wizualnej karty. – Usunęliśmy z jej frontu wszystko, co mogłoby zakłócać czystość powierzchni metalu i odwracać uwagę odbiorcy od lustrzanego logotypu lwa. Nieregularny kształt, specjalny stop metali, z którego została wykonana, wytłoczone w widocznym miejscu nazwisko właściciela, a także umieszczony na rewersie numer seryjny to cechy, które zdecydowanie wyróżniają ten projekt na tle innych kart płatniczych –podkreśla. Zdaniem projektanta zdobyta nagroda udowadnia, że zasady tworzenia produktów bankowych mogą wychodzić poza utarte schematy.
Obok Lions Banku nagrody Hermes Creative zdobyły w tym roku m.in. Pepsi, Sony, Mercedes Benz, Johnson & Johnson, KRAFT, DuPont, Coca-Cola i UEFA. Platynowa statuetka trafiła też do Idea Banku, który został zwycięzcą w kategorii „Kampania komunikacyjna” za program „Duma Przedsiębiorcy”.
Hermes Creative Awards to międzynarodowy konkurs wyróżniający najciekawsze koncepcje kreatywne i projekty z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Jego organizatorem jest amerykańska Association of Marketing and Communication Professionals, instytucja działająca od 1995 roku i zrzeszająca kilka tysięcy profesjonalistów zajmujących się produkcją materiałów marketingowych, reklamą, public relations, a także produkcją medialną i internetową.