PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościWspółcześni ludzie reklamują Vivusa

Współcześni ludzie reklamują Vivusa

Wiadomości 07.11.2013 (08:13)

„Pieniądze współczesnych ludzi” to nowe hasło Vivus Finance. Po roku działalności pożyczkodawca zmienia komunikację. Jego oferta ma wykraczać poza dotychczasową deklarację „pieniądze we właściwym czasie”. Lider rynku pożyczek online rusza również po klientów wcześniej nie zainteresowanych gotówką z Internetu.

Szybcy, wyluzowani, przezorni, nowocześni i łebscy – to bohaterowie nowej kampanii reklamowej Vivusa, która rozpoczyna promocję pożyczek online jako pieniędzy dla współczesnych ludzi. Ale są to też typy osobowości, z którymi każdy może się zidentyfikować. W nowej komunikacji z klientami pożyczkodawca stawia na przedstawienie różnych typów ludzi, którzy korzystają lub mogą korzystać z pożyczek online. Co można zaoferować klientom, których jedyną wspólną cechą jest to, że każdy jest inny? Według Vivusa wszyscy oczekują prostych i intuicyjnych rozwiązań.

Nowa kampania znacznie zmienia dotychczasową komunikację firmy z klientami. Według Loukasa Notopoulosa, prezesa Vivusa Finance, decyzja ta podyktowana jest rozwojem rynku pożyczek online, który wchodzi w kolejny etap. – Przez ostatni rok w telewizji wyemitowaliśmy ponad 540 godzin reklam. Nasi klienci już świetnie wiedzą, że pieniądze dochodzą na konto w 15 minut i wymagamy minimum formalności –mówi Notopoulos. – Teraz komunikację kierujemy do osób, które nie korzystały dotychczas z pożyczek online. Pokazujemy jak zachowują się współcześni ludzie i gdzie my jesteśmy w tym świecie. Dzięki temu, że nasi bohaterowie są zwierzętami ich postawy są bardzo uniwersalne. Każdy odnajdzie tu cechy, które zna z życia – dodaje.

Pożyczkodawca przewiduje, że zmiana strategii marketingowej przełoży się na ponad dwukrotny wzrost liczby klientów. – Mamy już 450 tys. klientów i udzielamy 2 tys. pożyczek dziennie. W ciągu 14 miesięcy działania przegoniliśmy pod tym względem rynki zagraniczne, na których nasza firma istnieje od 3-4 lat –mówi Notopoulos. W rozwoju pomóc mają w tym też planowane zmiany w ofercie. Vivus zapowiada skrócenie czasu dostarczenia gotówki do klienta do 5 min i uruchomienie aplikacji mobilnej. Rozważa też ścisłą współpracę ze sklepami internetowymi i podniesienie górnego limitu pożyczki.

Nowa reklama dostępna jest na kanale vivus.pl na YouTube: http://www.youtube.com/vivuspl . Spoty emitowane są od 3 listopada w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie intensywną reklamą w Internecie. Koncepcję komunikacji przygotowała grupa McCANN. Za zakup mediów odpowiada: Initiative Media.

Współcześni ludzie Vivusa

Szybcy (zając) – pędzą przez życie, chcą mieć wszystko „na już”. Nie mają w zwyczaju czekać. Kierują się przekonaniem, że życie jest tylko jedno i trzeba je wykorzystać na maxa. Uwielbiają sport oraz wszelkie rodzaje aktywności. Jedyną rzeczą, która ich w życiu denerwuje, jest marnowanie czasu.

Wyluzowani (koala) – Kochają wygodę, dobre jedzenie, wino, książki, filmy, wygodne ubranie, relaks. Są marzycielami. Cały czas myślą nad tym, jak znaleźć kolejną chwilę na odpoczynek. To, co niektórym wydawać się może lenistwem, jest dla nich niezbędnym elementem do zachowania równowagi ducha. Są przekonani, że pośpiech jeszcze nigdy nikomu nie pomógł.

Łebscy (sowa) – potrafią wypowiedzieć się na każdy temat. Są chodzącą encyklopedią. Uwielbiają doradzać innym i znajdować odpowiedzi. Mimo ich niezwykłej mądrości, nie są aroganccy – zawsze spokojni, uprzejmi, potrafią uszanować poglądy innych. Jeżeli tylko ktoś użyje wystarczających argumentów, są skłonni zmienić zdanie.

Nowocześni (kot) – kreatywni, uwielbiają robić wszystko na swój własny sposób, bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu. Wierzą, że ci, którzy szukają, zawsze znajdą masę możliwości. Starają się unikać standardowych rozwiązań i są na bieżąco z najnowszymi technologiami.

Przezorni (lemur) – sceptyczni, konsekwentnie odrzucają to, czego nie sprawdzili na własnej skórze. Już wierzą, że wszystko dookoła jest jednym wielkim spiskiem i w każdej chwili może ich spotkać coś dziwnego i nieprzewidywalnego. Zawsze bardzo ostrożni i nieufni.

Vivus Finance

2013-11-07
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Podsumowanie 2025 r. w ubezpieczeniach dla kierowców, co się zmieni w 2026 r.?
19.12.2025 (05:31) – informacja prasowa

Podsumowanie 2025 r. w ubezpieczeniach dla kierowców, co się zmieni w 2026 r.?

Po III kwartale średnia składka w ubezpieczeniu OC komunikacyjnym wyniosła 553 zł, a średnia szkoda nieco ponad 12 …

a 0 VeloAnaliza: Boże Narodzenie dodaje ok. 6 mld zł do PKB Polski
19.12.2025 (05:29) – informacja prasowa

VeloAnaliza: Boże Narodzenie dodaje ok. 6 mld zł do PKB Polski

Święta Bożego Narodzenia wywierają wyraźny, sezonowy wpływ na PKB, podbijając aktywność gospodarczą w IV kwartale. …

a 0 45 mln rachunków z dostępem do bankowości elektronicznej. Smartfon wypiera „bank na komputerze”
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (05:23)

45 mln rachunków z dostępem do bankowości elektronicznej. Smartfon wypiera „bank na komputerze”

Raport NetB@nk ZBP za III kwartał pokazuje rosnącą liczbę kont z dostępem do bankowości elektronicznej, ale też …

a 0 Twisto rozszerza działalność o Bułgarię
19.12.2025 (05:16) – informacja prasowa

Twisto rozszerza działalność o Bułgarię

Twisto kontynuuje międzynarodową ekspansję i po roku od wejścia na rynek rumuński rozszerza działalność o Bułgarię, …

a 0 Credit Agricole rozwija sieć wpłatomatów
19.12.2025 (05:13) – informacja prasowa

Credit Agricole rozwija sieć wpłatomatów

Bank Credit Agricole we współpracy z ITCARD rozszerza sieć wpłatomatów w całej Polsce. Klienci banku mogą korzystać …

a 0 Bank Pocztowy nagrodzony za program „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” w konkursie Innowator ESG 2025
19.12.2025 (05:12) – informacja prasowa

Bank Pocztowy nagrodzony za program „Cyberdojrzali. Bądź mądrzejszy od oszusta” w konkursie Innowator ESG 2025

Ponad 9 tysięcy seniorów, dorosłych i młodzieży oraz ponad 1,5 miliona odsłon bezpłatnych webinarów online – to …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Aneta Styrnik-Chaber

Aneta Styrnik-Chaber

Kierownik Zespołu Komunikacji Produktowej w Departamencie Komunikacji…

Iwona Drabot

Iwona Drabot

Właścicielka PR Boutique, niezależny doradca PR, wcześniej…

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców