Dziennikarz / Dyrektor Generalny w Agencji Core PR
Dyrektor w agencji Core PR, dziennikarz i wieloletni działacz Międzynarodowej Federacji Dziennikarstwa w Brukseli (IFJ) i SDRP. W latach 90 związany z mediami TVP, Gazeta Wyborcza, TV2 Dania, Berlingske Tidende i prasą polonijną w USA. Manager marketingu i reklamy, publicysta i ekspert rynku, współautor sukcesu wielu projektów prasowych na rynku polskim. Członek i założyciel Izby Wydawców Prasy. Pracujący m.in. dla skandynawskiego koncernu prasowego SPG ze Sztokholmu, w zarządzie wrocławskiego „Phoenix Press” lidera wydań specjalnych i krzyżówek należącej do Bauer Media Group. Publicysta i ekspert wielu mediów krajowych i zagranicznych.
Od ponad dwóch dekad skutecznie działa w obszarze PR i e-marketingu. Autor wielu autorskich projektów PR, e-marketing, i w ostatnich latach dedykowanych programów partnerskich w modelach efektywnościowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w kampaniach i budowaniu wizerunku brandu B2B i B2C. Manager związany z pierwszą globalną platformą telewizyjnych kanałów tematycznych ZoneVision/UPC (obecnie AMC Networks) w Londynie, od 2001 r. Prezes Zarządu Spółki córki zajmującej się nadawaniem satelitarnym i post produkcją w Amsterdamie.
CORE PR obsłużyła ponad 600 kampanii. Specjalizuje się w sektorze finansowym (M&A, IPO-GPW, pozyskiwanie finansowań, fundusze Private Equity/ VC), deweloperskim , HoReCa, MICE i gamingowym. Agencja realizowała działania dla największych deweloperów i agencji nieruchomości, ale też dla czołowych Spółek z sektora gier wideo w obszarze wsparcia IPO. Prowadzi też działania integrujące środowisko branżowe, jak np. „miksery” dla top liderów branży, nowatorskie prezentacje projektów jak i działania kryzysowe.