Centralny Dom Maklerski Pekao SA rozpoczyna proces odświeżenia marki. Od 21 pażdziernika 2013 roku wprowadza unowocześnione logo i identyfikację wizualną podkreślającą przynależność do Grupy Kapitałowej Banku Pekao. Modernizacja wizerunku to znak zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach, a także potrzeba ujednolicenia komunikacji zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i globalnej.
Odświeżenie marki jest elementem polityki ujednolicania wizerunku spółek wchodzących w skład Grupy Banku Pekao, do której należy Centralny Dom Maklerski Pekao SA. Nowoczesne logo pozwoli lepiej korzystać z potencjału Banku Pekao, a także w pełni wykorzystać międzynarodową skalę operacji i osiągnięcia Grupy UniCredit.
„Odświeżenie logo jest dopełnieniem wszystkich zmian, które Centralny Dom Maklerski Pekao wprowadził w ostatnich kilku latach. Sukcesywnie dodawaliśmy do naszej oferty nowe produkty oraz usługi, a także udostępniliśmy klientom praktyczne rozwiązania technologiczne. Na dzisiejszym, silnie konkurencyjnym rynku, oprócz dobrej oferty produktowej i doskonałej obsługi, konieczne jest dotarcie z atrakcyjnym przekazem o firmie do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów. Wierzę, że nowoczesne logo przyczyni się do wzrostu wartości naszej firmy poprzez dalszą poprawę jej wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a także innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta.” – powiedział Wojciech Rutkowski, prezes zarządu CDM Pekao.
Dotychczasowe granatowo-białe logo CDM Pekao z żubrem zmienia się w nowy znak graficzny w biało-czerwonych barwach, nawiązujących do logo Banku Pekao. Odświeżone logo kojarzone z dynamizmem będzie idealnym uzupełnieniem obecnego wizerunku CDM Pekao, który kojarzy się Polakom z doświadczeniem, rzetelnością i zaufaniem. Biała jedynka w znaku graficznym symbolizuje przywództwo, a kolor czerwony nowoczesność i pozytywną energię.
Źródło: Centralny Dom Maklerski Pekao