Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Grupą PZU, przygotowała nową kampanię dla Ubezpieczyciela, której celem jest przedstawienie likwidacji szkód w PZU. Wiodące hasło kampanii to „Likwidacja szkód bez przeszkód”. Kampania ruszyła 23 września i potrwa do 27 października br.
PZU przekonuje w kampanii, że jest firmą przyjazną i zapewnia spokój swoim klientom. Działania oparta są o insight: „94% zadowolonych klientów PZU”z tego jak szybko i sprawnie PZU rozwiązało ten problem, a odszkodowanie zostało wypłacone w wysokości gwarantującej pokrycie szkody.
W ramach działań przygotowano landing page (www.strestest.pl), na którym osadzony jest
3-pytaniowy quiz, badający poziom stresu. Użytkownik ma za zadanie wybrać w teście to, co widzi na plamach Rorschacha. Po przejściu testu użytkownik widzi zabawne interpretacje na temat swoich wyborów. Nad wszystkim czuwa psychoanalityk, znany ze spotu, który stwierdza także poziom stresu użytkownika i w razie potrzeby radzi aby skorzystał z usług PZU, gdyż właśnie to zapewni mu potrzebny spokój.
Landing page (www.strestest.pl) wspierany będzie ponad miesięczną kampanią display, m.in. w serwisach: Onet.pl, Gazeta.pl oraz w stronach grup Goldbach i IDMnet.
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.
K2