Bank Millennium jako pierwszy w Polsce przygotował i udostępnił aplikację mobilną na telefony z nowym systemem operacyjnym BlackBerry 10. Umożliwia ona pełną obsługę indywidualnych rachunków bankowych.
– Smartfonizacja kraju stała się faktem. Co czwarty Polak nosi w kieszeni smartfona, a 6% z nich korzysta z bankowości mobilnej. Dla Banku Millennium to szansa i wyzwanie. Chcemy być liderem tego dynamicznie rosnącego rynku. Udostępniając naszą aplikację tuż po światowej premierze nowego systemu, wierzymy w pozyskanie nowej, wrażliwej na nowinki technologiczne grupy osób, która powiększy grono 54 tysięcy klientów bankowości mobilnej Millennium – mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium. W najbliższym czasie planujemy premierę mobilnej aplikacji na BlackBerry 10 również dla przedsiębiorców.
Aplikacja jest już dostępna dla urządzeń z nowym systemem operacyjnym BlackBerry 10. Po jej aktywowaniu klienci Banku Millennium mogą m.in.:
-
Sprawdzać saldo i historię swojego rachunku, konta oszczędnościowego, depozytu i karty kredytowej
-
Dokonywać przelewów wewnętrznych i krajowych
-
Dokonywać przelewów z kodu QR – Skanuj i Płać
-
Spłacać zadłużenie na karcie kredytowej
-
Dokonywać pożyczki gotówkowej z karty kredytowej
-
Zakładać lokaty Millenet w PLN (także w promocji Happy Hours), EUR, USD i GBP
-
Zerwać lokatę
-
Pobrać wyciąg z rachunku
-
Doładować telefon komórkowy
-
Sprawdzić kursy walut
-
Sprawdzić lokalizacje bankomatów i placówek banku
Dodatkowe informacje i pełną listę dostępnych funkcjonalności aplikacji mobilnej na BlackBerry 10, można znaleźć na stronie www.bankmillennium.pl, w sekcji Bankowość Mobilna.