Jedna z wiodących firm na polskim rynku doradztwa finansowego – Gold Finance – zapowiada dalszą dynamiczną rozbudowę sieci oddziałów. Obecnie ma ich trzydzieści pięć, a do końca roku powstanie pięć kolejnych.
Gold Finance to stabilna firma doradztwa finansowego, oferująca produkty banków i firm ubezpieczeniowych nadzorowanych przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka działa na polskim rynku od pięciu lat. Wejście do spółki ponad rok temu Marka Jutkiewicza, nowego większościowego inwestora, znacznie przyspieszyło tempo rozwoju biznesu. Gold Finance, ze spółki działającej w tradycyjnym modelu, stał się firmą wyznaczającą nowe trendy i uruchamiającą kolejne produkty dla swoich klientów, w tym coraz większej rzeszy klientów biznesowych. Spółka dynamicznie zwiększa sieć sprzedaży, która obecnie liczy trzydzieści pięć placówek
„Do końca roku planujemy otworzyć kolejnych pięć placówek oraz rozwinąć zaplecze biurowe dla naszych doradców, których liczbę cały czas zwiększamy. Nasz model biznesowy okazuje się być skuteczny, ponieważ w tym kwartale, spółka powinna po raz kolejny poprawić wyniki sprzedaży w segmencie kredytów hipotecznych i inwestycji” – deklaruje Łukasz Bińka, prezes Gold Finance.
Chociaż dane pokazują, że doradcy finansowi w Polsce odczuwają spowolnienie rynku kredytów hipotecznych, to Gold Finance poprawia swoje wyniki. Z ostatniego raportu Związku Firm Doradztwa Finansowego wynika, że w drugim kwartale 2012 roku za pośrednictwem doradców Gold Finance udzielono kredytów hipotecznych o łącznej wartości 151,4 mln zł, czyli o 33,1 mln zł więcej niż w pierwszym kwartale i o 43 mln zł więcej w porównaniu z analogicznym okresem 2011 roku. Dynamicznie rośnie również liczba doradców zatrudnionych przez Gold Finance, których obecnie jest pięciuset.
„Nasza pozycja w ciągu ostatnich kilku kwartałów wyraźnie się poprawiła i już dziś oceniamy, że jesteśmy szóstym największym doradcą na polskim rynku. Liczymy, że w ciągu roku uda nam się jeszcze wyraźniej zbliżyć do ścisłej czołówki”- mówi Łukasz Binka, prezes Gold Finance.
Źródło: Inner Value