W nowej kampanii reklamowej ING Bank Śląski promuje atrakcyjną ofertę pożyczki gotówkowej „Pakiet 5000 zł”. W spotach telewizyjnych bank pokazuje przewagę kredytu w ING nad pożyczką od rodziny czy znajomych. „Pakiet 5000” jest dostępny od 12 sierpnia br.
Osoby, do których chcemy dotrzeć tą kampanią, często stoją przed dylematem: „Skąd wziąć pieniądze np. na nowe meble?”. Jednym z pierwszych źródeł pożyczek na niewielkie kwoty jest rodzina. Mimo, że jest to kuszące rozwiązanie, nie jest pozbawione wad. Zdarza się, że oprócz spłaty zobowiązania trzeba tłumaczyć się na co chcemy wydać pieniądze i odwdzięczyć się za pożyczkę. Ten dług wdzięczności nie ma wymiaru finansowego i może się nie skończyć. Dlatego lepszym rozwiązaniem jest pożyczka z banku, taka jak „Pakiet 5000” – „pożyczasz pieniądze i tylko pieniądze jesteś winien” – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
W spotach telewizyjnych w zabawny sposób pokazana jest sytuacja mężczyzny, uwikłanego w sieć rodzinnych zależności wynikających nie tylko z więzów krwi…, ale także rodzinnych pożyczek. W rolę głównego bohatera wcielił się Adam Woronowicz, utalentowany polski aktor teatralny i filmowy. Pierwszy z serii spotów telewizyjnych dostępny jest na stronie YouTube. Materiały POS zostały przygotowane w oparciu o satyryczne rysunki Marka Raczkowskiego.
Bank wprowadził do oferty „Pakiet 5000 zł”, aby ułatwić klientom podjęcie decyzji i zaoszczędzić ich czas. Na rynku jest wiele różnych pożyczek, których analizowanie i porównywanie jest czasochłonne. Specjalna oferta banku zawiera pożyczkę na 5000 zł, która jest jedną z najbardziej popularnych kwot pożyczek zaciąganych przez Polaków. „Pakiet 5000 zł” obejmuje:
- Oprocentowanie zmienne 12% ( RRSO 12,69%)*,
- Kwotę kredytu – 5000 zł,
- Okres kredytowania – 84 miesiące,
- Prowizję za udzielenie – 0 zł,
- Ubezpieczenie na pierwsze 12 miesięcy – 0 zł, bez konieczności kontynuacji
- Termin ważności decyzji kredytowej – 1 miesiąc.
Tytuł kampanii: „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”
Czas trwania: od 12 sierpnia br.
Narzędzia:
- TV – spoty w stacjach ogólnopolskich oraz niszowych,
- Radio – spoty w największych stacjach, wspierające TV,
- Internet – strona własna oraz formy reklamowe na największych portalach,
- BTL: wyklejki, POS-y i materiały multimedialne w oddziałach.
Kreacja: Brain.
Zakup mediów: PanMedia Western.
Grupa docelowa: Klienci, których dochody wystarczają na zaspokojenie bieżących potrzeb, ale nie pozwalają na większe wydatki, np. na remont, zakup mebli lub sprzętu.
Cele komunikacyjne:
- kreowanie wizerunku banku aktywnego na rynku kredytów,
- przekonanie klientów, że warto przyjść do ING, ponieważ ma łatwo dostępne pożyczki gotówkowe i jedną z najlepszych ofert cenowych na rynku.
Źródło: ING Bank Śląski