Wystartowała kampania telewizyjna Alior Banku pod hasłem „Gwarancja obniżenia rachunków o 10%”. Reklama promuje zalety najnowszej usługi Banku, która umożliwia obniżenie wysokości comiesięcznych rachunków za podstawowe usługi.
Na potrzeby kampanii wyprodukowany został 30-sekudowy spot TV pt. „Święto Niskich Rachunków”. Alior Bank gwarantuje w nim obniżenie rachunków gospodarstw domowych o 10%. Wystarczy, że klienci przyjdą z rachunkami do oddziału i sprawdzą, czy są objęci warunkami oferty. Na miejsce akcji najnowszego spotu Alior Banku ponownie wybrano urokliwy zamojski rynek oraz lokalny oddział banku. Ponadto, w reklamie po raz kolejny wystąpili pracownicy Alior Banku.
Intensywna kampania telewizyjna potrwa do 29 lipca. W tym czasie spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVP Info, TVN7 i TV4 oraz w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach tematycznych, m.in. TVN24, Polsat 2, Puls, Superstacja, Polsat News, AXN, AXN Crime, Tele5, 13th Street, TVS, Kino Polska, Zone Reality, Universal Channel, Ale Kino, Zone Europa, Zone Romantica, Planete, TCM, TV Polonia, TVP Seriale, Polonia 1, Polsat Sport, National Geographic. W lipcu, obok spotu 30-sek., emitowana będzie również jego skrócona 15-sek. wersja. Spot reklamowy można obejrzeć na portalu YouTube.
Promocję nowej usługi Alior Banku w telewizji wspierają taktyczne emisje reklam w prasie, obejmujące akcje specjalne w ogólnopolskich dziennikach „Fakt” i „Super Express.” Poprzedziła ją również intensywna kampania w radiu.
Kampania „Gwarancja obniżenia rachunków o 10%” jest również wspierana silną komunikacją w internecie. Obejmuje ona emisję bannerów na najbardziej popularnych portalach oraz e-mailingi. Reklamy prowadzą do dedykowanej usłudze strony www.nizsze-rachunki.aliorbank.pl, gdzie internauci mają możliwość samodzielnej kalkulacji oszczędności. Dodatkowo użytkownicy mogą obejrzeć film o usłudze, zostawić kontakt oraz znaleźć adres najbliższego oddziału Alior Banku.
Za przygotowanie kreacji kampanii telewizyjnej odpowiada Agencja PZL, za kampanię internetową agencja interaktywna Tribal DDB, media zaplanował i zakupił Dom Mediowy Maxus.
Źródło: Alior Bank