Signal Iduna uruchomiła nowy serwis internetowy www.signal-iduna.pl, przyjazny dla klienta, w myśl realizowanej strategii firmy „We take care”.
Nowa strona www SIGNAL IDUNA została przygotowana tak, aby każdy nowy i obecny klient mógł w szybki sposób znaleźć w serwisie informacje, których poszukuje. Strona zyskała na przejrzystości dzięki nowoczesnej strukturze i intuicyjnej nawigacji. Odświeżono również szatę graficzną serwisu, wprowadzając pomocnicze ikony oraz wykorzystując szerszą paletę barw.
Klienci SIGNAL IDUNA mogą już teraz korzystać z interaktywnych rozwiązań umieszczonych na stronie firmy: umówienie wizyty lekarskiej za pomocą prostego formularza, wyszukanie placówki medycznej z sieci SIGNAL IDUNA i oczywiście zakup wybranych ubezpieczeń.
– Strona internetowa bywa bardzo często pierwszą formą kontaktu Klienta z firmą, dlatego w trakcie przygotowywania nowej odsłony naszego serwisu kładliśmy nacisk zarówno na estetyczne aspekty naszej internetowej wizytówki, jak i jej funkcjonalność – podkreśla Michał Gołębiewski, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR SIGNAL IDUNA. – Postawiliśmy na intuicyjność i prostotę, aby dotarcie do potrzebnych informacji nie zajęło nikomu więcej niż kilka sekund. Obecnie pracujemy nad wprowadzeniem do internetowej sprzedaży kolejnych produktów z naszego portfolio – podsumowuje.
Za przygotowanie nowej strony internetowej www.signal-iduna.pl była odpowiedzialna agencja Ostryga, z którą SIGNAL IDUNA współpracuje od początku tego roku.
Źródło: SIGNAL IDUNA