Pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” rusza nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas. W humorystycznych spotach telewizyjnych wyreżyserowanych przez Mitję Okorna, bank zachęca do skorzystania z atrakcyjnej oferty kredytu gotówkowego.
W ramach najnowszej kampanii BNP Paribas promuje kredyty z atrakcyjnym oprocentowaniem: 9,9 proc. dla kredytu gotówkowego i 7,9 proc. dla kredytu samochodowego. W ten sposób bank zachęca klientów do skorzystania z oferty, która pomoże im w realizacji planów.
– Rozmawiamy z klientami o ich życiowych planach, jesteśmy blisko nich i pomagamy w realizacji najważniejszych zamierzeń. W kampanii „Porozmawiajmy o Twoich planach” w humorystyczny i ciepły sposób zachęcamy klientów do rozmowy z nami i przekonujemy, że jako bank możemy pomóc im osiągać cele. Poprzez nasze hasło reklamowe podkreślamy, że klient jest dla nas najważniejszy i chcemy go wysłuchać – mówi Katarzyna Wojniak, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas Banku. – Nasze spoty reklamowe to trzy różne sytuacje życiowe i trzy różne dialogi z klientem, poprzez które promujemy markę BNP Paribas i pokazujemy najlepszą na rynku ofertę kredytu gotówkowego – dodaje.
– Bohaterowie spotów BNP Paribas to zwykli ludzie, którzy aby zrealizować swoje plany czasami muszą w sprytny sposób przekonać do nich swoich bliskich. Ponieważ wierzymy w naszych klientów i ich plany, przychodzimy im z pomocą w momencie realizacji – mówi Agnieszka Wilczyńska, odpowiedzialna za komunikację produktów dla klientów indywidualnych w BNP Paribas.
Swoją ofertę kredytową bank będzie promował szeroko w mediach. Od 1 marca ruszyła duża kampania telewizyjna. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć m.in. w TVN, TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych. O promocji będzie można również usłyszeć w głównych stacjach radiowych – RMF FM, Trójka, Eska, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Radio WaWa. Kampania będzie prowadzona także w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, o2.pl, Youtube.pl, Otomoto.pl, Motogratka.pl, Stopklatka.pl) i w czasopismach tematycznych. Do kampanii przygotowano specjalne materiały BTL, które zostaną wykorzystane w oddziałach banku. Kampania potrwa do końca maja 2012 roku.
Reżyserem spotów jest Mitja Okorn, znany w Polsce przede wszystkim dzięki filmowi „Listy do M.” i serialowi „39 i pół”. Operatorem jest Marian Prokop, który pracował ostatnio przy filmie „Wojna polsko-ruska” (nagroda za zdjęcia w Gdyni, „Listy do M.”, „Stacja”), natomiast kostiumografem jest Maria Górska znana z nominowanego do Oscara najnowszego filmu Agnieszki Holland „W ciemności”. Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy MPG, a za zakup reklamy w internecie agencja Sales&More.
Źródło: BNP Paribas