Euro2012, to nie tylko tłumy kibiców na stadionach. To tysiące osób przemierzających setki kilometrów po drogach Polski i Ukrainy. Z myślą m.in. o takich klientach WARTA uruchomiła specjalną aplikację na smartfony WARTA Mobile, ułatwiającą uzyskanie pomocy i – to nowość na rynku – zgłoszenie szkody z miejsca wypadku. Aplikacja przypomni też o zbliżających się terminach płatności za polisę i wykonania badania technicznego.
Każdy posiadacz polisy komunikacyjnej (OC lub AC) WARTY ma pewność, że firma pomoże mu w razie wypadku w ramach pakietu WARTA Moto Assistance Standard. Ci, którzy dokupili jeden z trzech dodatkowych rocznych pakietów assistance, mogą liczyć również na wsparcie w razie awarii lub innych zdarzeń losowych (np. brak paliwa, przebicie opony).
Żeby ułatwić uzyskanie pomocy na drodze i zgłoszenie ewentualnej szkody WARTA wprowadziła nową aplikację na smartfony WARTA Mobile.
– Pozwala ona na szybki kontakt z centrum alarmowym WARTY i – co jest nowością na naszym rynku – szybkie zgłoszenie szkody z miejsca wypadku – mówi Adam Fulneczek, dyrektor ds. strategii likwidacji szkód w WARCIE.
Jej zaletą jest to, że po wybraniu przycisku kontaktu z centrum alarmowym automatycznie wyświetli się na ekranie dokładna długość i szerokość geograficzna miejsca zdarzenia. Wystarczy podać te dane operatorowi centrum alarmowego, a pomoc łatwo dotrze we właściwe miejsce. To ważne szczególnie w przypadku, gdy problem z autem zdarzy się w miejscu zupełnie nam nieznanym.
Nowością jest możliwość szybkiego zgłoszenia szkody do WARTY. Mogą to zrobić posiadacze AC w WARCIE, ale aplikacja przyda się też osobom, które nie są klientami WARTY, a będą chciały zgłosić szkodę spowodowaną przez posiadacza OC komunikacyjnego w tej firmie.
Dokładne określenie miejsca zdarzenia, oznaczenie uszkodzeń na schemacie samochodu czy zrobienie zdjęć z miejsca wypadku pozwoli na szybszą likwidację szkody. Likwidator oddzwoni do klienta i po uzupełnieniu danych, będzie mógł nawet „od ręki” zaproponować odszkodowanie.
– W WARCIE zgłoszenia szkody przyjmują profesjonalni likwidatorzy. Dzięki temu już ok. 14 proc. szkód komunikacyjnych likwidujemy tylko na podstawie kontaktu telefonicznego, czyli bez oczekiwania np. na oględziny auta przez rzeczoznawcę – mówi Adam Fulneczek.
Klienci ubezpieczający samochody w WARCIE po instalacji aplikacji mogą uzupełnić swój profil, wpisując m.in. daty opłaty kolejnych rat składek czy badania technicznego pojazdu. Wtedy aplikacja przypomni im o zbliżających się terminach płatności czy wykonania badania.
W aplikacji jest też materiał o udzielaniu pierwszej pomocy, przygotowany we współpracy z PCK oraz instruktarz postępowania po wypadku komunikacyjnym. Te informacje mogą się przydać nie tylko klientom WARTY.
Na razie aplikacja WARTA Mobile jest dostępna na smartfony iPhone, ale w kolejnych tygodniach pojawią się jej wersje na smarftony z innymi systemami operacyjnymi.
Więcej o aplikacji na: www.warta.pl/wartamobile
Źródło: Warta