PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaAssistance 2.0 – nowa odsłona assistance

Assistance 2.0 – nowa odsłona assistance

Ubezpieczenia 14.11.2011 (19:17)

Zmiany demograficzne i stylu życia, wzrost zamożności i mobilności klientów oraz zaawansowane technologie. Aby sprostać zmieniającym się potrzebom i oczekiwaniom klientów nie wystarczają dotychczasowe rozwiązania assistance.

Przyszłość należy do Assistance 2.0, kompleksowych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań w kraju i za granicą przy znacznym podniesieniu świadomości klientów.

„Ostatnie kilka lat to okres wyjątkowo dynamicznego rozwoju branży assistance w Polsce i na świecie. Na rok 2011 przypada szczególna kumulacja nowych rozwiązań i inicjatyw, a także nowe podejście do zaspokajania potrzeb i oczekiwań klientów. Dlatego rok 2011 zapisze się jako początek ery Assistance 2.0. Tradycyjne assistance wyczerpuje powoli swój potencjał wzrostu i nie odpowiada w pełni na dzisiejsze wyzwania. Dzisiaj odpowiedzią na stojące przed nami wyzwania jest nowa generacja usług typu „Care Services” – Assistance 2.0, które w większym stopniu są obecne w życiu codziennym klientów i dostosowane są do szybko zmieniającego się stylu życia Polaków oraz ich mobilności. Assistance 2.0 to także rozwiązania dla klientów, którzy w codziennym życiu używają nowoczesnych technologii, korzystając m.in. z Internetu i aplikacji mobilnych” – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Zarządu Europ Assistance Polska.

Czym jest Assistance 2.0?

Assistance 2.0 to przede wszystkim znaczne rozszerzenie oferowanych usług i ich kompleksowości z jednoczesnym zaangażowaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Tylko w tym roku Europ Assistance Polska wprowadziła na rynek nowe propozycje produktowe znacznie wykraczające poza tradycyjnie rozumiane assistance, obejmujące m.in.:

  • zarządzanie rehabilitacją osób po wypadkach,
  • przedłużone gwarancje na sprzęt RTV/AGD,
  • ochronę prawną i ID Theft.

„Wprowadzane przez nas rozwiązania wpisują się w naszą strategię oferowania naszym klientom innowacyjnych i zaawansowanych technologicznie rozwiązań ze świata usług „Care Services” w obszarach Zdrowie, Dom i Rodzina, Podróże i Samochód. Produkty te tworzymy w oparciu o regularne badania rynku i potrzeb klientów – m.in. Ogólnopolskie Badanie Assistance, Barometr Zadowolenia z Opieki Zdrowotnej. Korzystamy również z rozwiązań wdrażanych w Grupie” – dodaje Prezes Europ Assistance Polska.

Nowe technologie w assistance

Assistance jest jedną z najbardziej innowacyjnych branż usługowych, silnie wspierającą swoje produkty nowymi technologiami. Firmy assistance oferują również systemy zintegrowane z systemami klientów (m.in. towarzystw ubezpieczeniowych i banków), umożliwiające aktywne zarządzanie produktami i procesami assistance. Ubezpieczenia assistance sprzedawane są również jako produkty stand-alone w e-commerce, a w Internecie pojawia się coraz więcej platform oraz aplikacji dedykowanych usługom opieki. W połowie tego roku Europ Assistance Polska uruchomiła portal internetowy stworzony z myślą o klientach bankowych, obsługiwanych w ramach programów concierge. Na stronie www.ea-concierge.pl klienci znajdą np. wyjątkowe oferty spędzania wolnego czasu i zakupów przygotowane przez osobistych konsultantów Działu Concierge we współpracy z uznanymi w swoich dziedzinach partnerami, w tym firmą Martyny Wojciechowskiej – Martyna Adventure, Ewą Minge, Paprocki&Brzozowski i Robertem Mielżyńskim.

Grupa Europ Assistance oferuje również ogólnodostępną aplikację TripOrganiser, która pozwala profesjonalnie i szybko zaplanować podróż. Wystarczy wpisać swoje podstawowe dane oraz miejsce docelowe podróży, aby uzyskać najważniejsze informacje o obowiązkowych sczepieniach, formalnościach administracyjnych, a także na bieżąco korzystać z kalkulatora walut, czy sprawdzać prognozę pogody. Wkrótce do dyspozycji klientom oddana zostanie również aplikacja mobilna concierge oraz portal e-learningowy.

Źródło: Europ Assistance Polska

assistance Europ Assistance ubezpieczenia 2011-11-14
Redakcja PRNews.pl
Tagi: assistance Europ Assistance ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Mateusz Czerniawski

Mateusz Czerniawski

Marketing Manager – Vestor Dom Maklerski Posiada…

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński

Bartosz Trzciński Rzecznik prasowy, Bank Pocztowy S.A.…

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak – Marketing & Relationship Manager…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców