Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
Klienci doceniają otwartą i szczerą komunikację, a Facebook na taką pozwala – mówi Wojciech Hawajski, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Kredyt Banku.
/Bankier.tv
Źródło: Bankier.pl
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i …
PKO Bank Polski i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały aneks do umowy ramowej. Dzięki …
Revolut, globalna firma technologiczno-finansowa i aplikacja, z której korzysta ponad 50 milionów klientów na …
Co trzeci Polak spotkał się z próbą oszustwa w internecie, a co szósty stracił w ten sposób pieniądze. Ryzyko …
ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie …
Ostatnie trzy dekady polskiej gospodarki to historia sukcesu: szybkiego wzrostu PKB i otwarcia na rynki …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców