Ruszyła kampania reklamowa, którą TFI Skarbiec promuje nową, innowacyjną platformę inwestycyjną skarbiec24.pl.
Celem kampanii jest zachęcenie inwestorów do skorzystania z platformy inwestycyjnej Skarbiec24.pl, która jest obecnie najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem na rynku funduszy inwestycyjnych. Inwestowanie online, bez prowizji, a także skrócenie do kilku minut (z kilkunastu dni) czasu potrzebnego do rejestracji i weryfikacji danych – to główne cechy wyróżniające ofertę Skarbca. Najmocniejszym akcentem towarzyszącym uruchomieniu platformy jest jednak wyjątkowa promocja – gwarantowane premie przyznawane inwestorom. Każda osoba, która zainwestuje w plan długoterminowego oszczędzania na skarbiec24.pl co najmniej 50 tys. zł otrzymuje nagrodę gwarantowaną – na starcie. W zależności od rodzaju wybieranych funduszy, kwoty i okresu inwestycji na odbiór czekają iPhone’y czy iPad’y, Mac Book’i, vouchery turystyczne (nawet na kwotę 40 tys. zł), a także samochody marki Audi – od najmniejszego A1 po największe Q7.
Wprowadzeniu skarbca24 na rynek towarzyszy kampania reklamowa w telewizji. W wyprodukowanym na jej potrzeby spocie, bohater już w pierwszych sekundach zadaje widzowi retoryczne pytanie: co dał ci twój fundusz inwestycyjny na starcie? i bezskutecznie czeka na konkretną odpowiedź. Dopiero Skarbiec24.pl i związana z nim promocja łamią standardy kategorii i zrywają ze stereotypem, że na korzyści z inwestycji trzeba czekać – nieraz bardzo długo.
Film wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę utrzymany jest w bardzo dynamicznej i nowoczesnej konwencji. Użycie anamorficznych obiektywów i specyficznego montażu wzmacniają odczucie oglądania kinowej produkcji w czasie bloku reklamowego.
– Skarbiec jest jednym z najbardziej innowacyjnych towarzystw funduszy inwestycyjnych w Polsce. Innowacyjna jest też platforma skarbiec24.pl. Dlatego zależało nam, aby kampania wprowadzająca nowy produkt wpisywała się w ten wizerunek – była dynamiczna i nowoczesna. Nieprzypadkowy jest też wybór premii gwarantowanych – sprzętu Apple’a czy samochodów audi, powiedział Łukasz Piasta, dyrektor departamentu marketingu Skarbca.
Spot adresowany jest do osób z wyższym wykształceniem, z dużych miast, aktywnych na rynku funduszy i produktów inwestycyjnych. Pod tym kątem sprofilowane zostały stacje telewizyjne, w których obecna będzie kampania: TVN24 i TVN CNBC. Reklamy pojawią się także w Internecie.
Kampania została zrealizowana przez agencję reklamową Men at Work. Spot wyprodukował dom produkcyjny Opus Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.
Źródło: Skarbiec TFI