Ruszyła duża kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych WARTY. Jej celem jest promocja oferty autocasco poprzez podkreślenie dostępności szybkich ścieżek likwidacji szkód.
Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. Podczas poprzednich kampanii WARTA promowała przede wszystkim konkurencyjną ofertę dla bezpiecznych kierowców – bardzo atrakcyjne systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt – szybką i fachową pomoc klientom. Skłoniły nas do tego bardzo dobre wyniki uzyskane w badaniach satysfakcji klientów z likwidacji szkód – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu w WARCIE.
Kampania reklamowa obejmie komunikację w TV, Internecie, outdoor i BTL.
Kampania TV rusza 4 października 2011r. Spot będzie można oglądać przez prawie 2 miesiące w wielu stacjach telewizyjnych, zarówno głównych – TVN, TVP, Polsat, jak i kanałach tematycznych.
W spocie reklamowym WARTY wykorzystano zaawansowaną technikę animacji rzeczywistych samochodów. Bohaterami są dwa auta, które w humorystyczny sposób opowiadają weekendową przygodę z udziałem WARTY. Fabuła filmu wskazuje takie benefity jak likwidacja szkody w trakcie jednej rozmowy telefonicznej oraz rozległa sieć warsztatów współpracujących z WARTĄ. W ten sposób podkreślono szybkość likwidacji szkód, czyli jeden z czynników, który w największym stopniu wpływa na satysfakcję klientów. Spot kończy się zachętą do zawarcia ubezpieczenia autocasco w WARCIE.
Oprócz telewizji kampania zostanie poprowadzona bardzo szeroko w Internecie. Wykorzystane w niej będą kontekstowo m.in. serwisyOnet i WirtualnaPolska, portale tematyczneotoMoto.pl, motogratka.pl, trader.pl, Money.pl, a także wyszukiwarka Google.
Planowane są również niestandardowe działania lokalne. Humorystyczną reklamę WARTY będzie można zobaczyć w centrach handlowych oraz na autobusach w dużych miastach w całej Polsce.
Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Michał Bulik, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.
Źródło: Warta