Raporty, ekspertyzy i komentarze międzynarodowej firmy doradztwa strategicznego The Boston Consulting Group dostępne na platformie bcgperspectives.com.
Globalna firma, która opracowała narzędzia należące do klasyki zarządzania jak macierz BCG czy krzywa doświadczenia, udostępnia swoje analizy i raporty na platformie internetowej bcgperspectives.com. Można na niej znaleźć także wywiady ze znanymi menadżerami oraz interaktywne prezentacje. – Uznaliśmy, że dzisiaj, gdy świat musi mierzyć się z bezprecedensową skalą niepewności, powinniśmy udostępnić szerokiej publiczności unikalny kapitał intelektualny, który posiada BCG. Mamy nadzieję, że stanie się on inspiracją dla liderów świata polityki i biznesu – mówi Hans-Paul Burkner, prezes The Boston Consulting Group.
Z okazji otwarcia bcgperspectives.com, na platformie zostanie opublikowany cykl wywiadów z 11 prezesami międzynarodowych firm. O wyzwaniach związanych z transformacją biznesu opowiadają m.in. David Brennan z AstraZeneca, Chritopher J. Nassetta z Hilton Worldwide oraz Irene Rosenfeld z Kraft Foods.
bcgperspectives.com ma stać się platformą dyskusji na temat bieżących wyzwań biznesowych, makroekonomicznych i strategicznych, w której uczestniczyć będą mogli przedsiębiorcy, menadżerowie, naukowcy oraz liderzy życia publicznego. Publikowane materiały odzwierciedlają ekspertyzę BCG, które jest owocem doświadczenia ekspertów pracujących w 74 biurach na całym świecie. Publikacje są przyporządkowane do ośmiu głównych obszarów doradczych: dóbr konsumpcyjnych, towarów przemysłowych, energetyki i środowiska, instytucji finansowych, opieki zdrowotnej, ubezpieczeń, sektora publicznego oraz technologii, mediów i telekomunikacji.
Źródło: The Boston Consulting Group