Już w najbliższą niedzielę, 31 lipca, rozpocznie się 68. edycja największej kolarskiej imprezy w Polsce – Tour de Pologne. W pierwszym etapie kolarze wystartują spod BGŻ Areny w Pruszkowie i pojadą do Warszawy.
Bank BGŻ po raz czwarty uczestniczy w Tour de Pologne. Jako Sponsor Oficjalny Premii „Zwycięzca Etapu” instytucja uzyskuje wyłączny przywilej honorowania na podium zwycięzców poszczególnych etapów.
Na tegorocznym Tour de Pologne logo Banku BGŻ znajdzie się także na strojach Rabo Teamu. Jest to wyraz zacieśnienia współpracy w zakresie sponsorowania kolarstwa zawodowego Banku BGŻ z większościowym udziałowcem. Rabo Team wystąpi w mocnym składzie z mistrzem świata młodzieżowców Michael’em Matthews’em. Natomiast w barwach Reprezentacji Polski wystartuje Paweł Cieślik reprezentujący na co dzień ekipę Bank BGŻ Professional Cycling Team.
Zaangażowanie Banku BGŻ w Tour de Pologne jest wyrazem wieloletniego wsparcia rozwoju polskiego kolarstwa w obszarze sportu profesjonalnego i amatorskiego. To także element długofalowej strategii nastawionej na odbudowanie wspaniałych tradycji polskiego kolarstwa oraz promocję zdrowego i aktywnego stylu życia.
Bank BGŻ pozostaje także wyłącznym sponsorem już drugiej edycji „Tour de Pologne Amatorów”. Miłośnicy wyścigów szosowych będą ścigać się 5. sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej na trasie zawodowego Tour de Pologne. Dochód z imprezy wspiera Fundację Akogo?
Źródło: Bank BGŻ