Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba klientów korzystających z usług assitance, bezpłatnie dołączanych przez WARTĘ do każdej polisy mieszkaniowej. Klienci najczęściej proszą o pomoc hydraulika, serwisanta sprzętu RTV i AGD oraz ślusarza.
W WARCIE do każdej polisy mieszkaniowej dodawany jest nieodpłatnie pakiet usług assistance, który zapewnia organizację pomocy w różnych sytuacjach życiowych. To bardzo przydatne rozwiązanie, o którym klienci bardzo często nie wiedzą. Ze statystyk Centrum Alarmowego Warty wynika, że świadomość klientów zdecydowanie rośnie. Liczba klientów korzystających z pomocy WARTY wzrosła trzykrotnie na przestrzeni ostatniego roku.
Z darmowej pomocy można skorzystać zarówno przy usuwaniu awarii związanych z użytkowaniem domu tj. pęknięta rura, cieknący dach, wybita szyba, zacięty zamek itp. jak i naprawie sprzętu RTV, AGD, PC. WARTA w takich przypadkach nie tylko organizuje i opłaca przyjazd specjalisty, ale także pokrywa koszty użytych do naprawy niektórych części zamiennych. Limity uzależnione są od wykupionego wariantu polisy mieszkaniowej. Najszerszy pakiet usług assistance otrzymują klienci z polisą WARTA DOM KOMFORT.
Assitance obejmuje tu m.in. naprawę samochodu pod domem, lub jego holowanie do najbliższego warsztatu, wizytę lekarza w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku na terenie całej Polski, opiekę nad dziećmi i zwierzętami podczas hospitalizacji osoby ubezpieczonej. Polisa pokryje tez koszty opieki nad osobami niesamodzielnymi, wymagającymi stałej opieki, podczas urlopu osoby ubezpieczonej. W ramach assistance można nawet zamówić kwiaty i bilet do teatru, które zostaną dostarczone pod wskazany adres.
– Biorąc pod uwagę, że wykupujemy polisę chroniącą dom czy mieszkanie, zakres otrzymanej ochrony assitance znacznie poszerza jej przydatność. Bywają bowiem sytuacje, kiedy najcenniejsza jest natychmiastowa pomoc – mówi Przemysław Makaro Dyrektor Biura Rozwoju Produktów Majątkowych i Osobowych w WARCIE.
Źródło: Warta