WARTA docenia bezszkodowych, bezpiecznych kierowców i specjalnie dla nich, w nowej kampanii marketingowej, przygotowała promocję ubezpieczenia AUTOCASCO. Bezpieczni kierowcy mogą liczyć na konkurencyjne składki.
WARTA przygotowała specjalną ofertę AC dla osób, które przez ostatnie 3 lata miały bezszkodowe umowy ubezpieczeniowe OC i AC oraz w tym czasie nie spowodowały szkód OC i AC podczas jazdy nie swoim, lecz np. służbowym pojazdem. Propozycja skierowana jest również do kierowców, którzy przez co najmniej 7 lat nie mieli kolizji. Tacy klienci mogą otrzymać od WARTY wyjątkowo niskie stawki ubezpieczeniowe.
Celem kampanii jest promocja ubezpieczenia AUTOCASCO KOMFORT i AUTOCASCO STANDARD. Oprócz ciekawej oferty, klientom, którzy wykupią do końca czerwca nową umowę AC z zastosowaniem maksymalnych zniżek za bezszkodowy przebieg dotychczasowych ubezpieczeń, WARTA proponuje udział w konkursie.
– Kampania „To nie Ty?” ma przyciągnąć kierowców, którzy co najmniej w ostatnich 3 latach posiadali bezszkodowe ubezpieczenie komunikacyjne. Przygotowaliśmy dla nich bardzo atrakcyjną propozycję zarówno pod względem ceny, jak i zakresu. Myślę, że stworzyliśmy konkurencyjną ofertę nawet dla tej grupy klientów, która niechętnie zmienia ubezpieczyciela. Zawsze stawialiśmy na bezpieczeństwo i w ramach tej kampanii dodatkowo dajemy kierowcom możliwość wygrania kursu w Szkole Jazdy Renault – powiedziała Bogusława Potacka, Dyrektor Dep. Marketingu WARTY.
Oprócz działań ogólnopolskich zaplanowane zostały także niestandardowe działania lokalne. Reklamę WARTY będzie można zobaczyć na drzwiach wielu galerii handlowych, środkach komunikacji miejskiej w siedmiu wybranych miastach.
Kampania potrwa do 30 czerwca.
Źródło: Warta