W sobotę, 14 maja br. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promocyjną lokaty 6-miesięcznej z dzienną kapitalizacją odsetek. Reklamy ze znaną z wcześniejszych kampanii banku rodziną Nowaków pojawiać się będę w telewizji oraz w prasie do końca maja.
Emisja reklamy 6-miesięcznej lokaty Banku Pocztowego z dzienną kapitalizacją odsetek w telewizji rozpoczęło się 15 maja. Spot można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, w Polsacie oraz w TV4.
Motywem przewodnim kampanii jest lupa, przez którą można zobaczyć wyższą od widocznej gołym okiem wartość oprocentowania – 4,81% przy dziennej kapitalizacji odsetek pozwala czerpać zysk odpowiadający 6% na zwykłej lokacie. W kampanii wykorzystano również dobrze znaną widzom z reklam Banku Pocztowego rodzinę Nowaków, która pokazuje swoim sąsiadom zalety korzystania z bankowości.
Drugim elementem kampanii jest reklama w prasie. By dotrzeć z przekazem do swojej grupy docelowej, poza tytułami ogólnopolskimi reklama pojawi się również w 19 tytułach prasy regionalnej.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Effective Media. Reklama została stworzona przez agencję reklamową Banah Group.
Lokata 6-miesięczna z dzienną kapitalizacją odsetek ma oprocentowanie wynoszące 4,81% – odpowiada to 6% na lokacie standardowej bez dziennej kapitalizacji. Według zestawienia portalu Bankier.pl jest to najlepsza oferta na rynku wśród lokat półrocznych.
Źródło: Bank Pocztowy