Ruszyła najnowsza wizerunkowa kampania reklamowa organizacji Visa Europe, która pokazuje, że Visa jest zawsze „pod ręką” – pomocna wszędzie tam, dokąd właśnie się wybierasz i do czego się przygotowujesz; w filmie reklamowym zostało to pokazane na przykładzie różnych osób szykujących się do wzięcia udziału w masowym biegu ulicznym. W Polsce równolegle startuje kampania promująca płatności zbliżeniowe Visa.
W kampanii wizerunkowej jest to już czwarty etap działań prowadzonych pod hasłem „Żyje się lepiej. Visa”; pierwsza odsłona najnowszej reklamy nastąpiła w polskiej telewizji 21 marca br. Spot przedstawia grupę ludzi z różnych środowisk robiących – często w pośpiechu – zakupy z użyciem kart Visa, w tym również kart zbliżeniowych. Sens tych zakupów staje się jasny dopiero w końcowych scenach, kiedy wszyscy ukazują nam się jako zawodnicy na linii startowej masowego biegu miejskiego.
„W ramach naszej, cieszącej się dużym powodzeniem, kampanii „Żyje się lepiej. Visa” chcieliśmy pokazać, że jakichkolwiek planów byśmy nie snuli w życiu, Visa zawsze może je nam ułatwić. W tym roku przedstawiamy ludzi posługujących się kartami Visa w różnych sytuacjach, które ilustrują wygodę korzystania z naszych produktów. Telewizyjny spot reklamowy Visa zawiera kilka zabawnych scen, które – mamy nadzieję – wprowadzą użytkowników naszych kart w dobry nastrój” – stwierdził Tomasz Owoc, szef marketingu organizacji Visa Europe w Polsce.
Kampania telewizyjna prowadzona jest również w 10 innych krajach, w tym m.in. w Niemczech, we Włoszech czy w Turcji.
W Polsce spot będzie nadawany w telewizji w dwóch wersjach: sześćdziesięcio- oraz trzydziestosekundowej. Spot będzie emitowany od 21 marca aż do połowy maja br. m.in. na antenie Polsatu, TVN, TVP, a także stacji tematycznych w ramach sieci AtMedia oraz Discovery. Silna kampania reklamowa będzie także mieć miejsce w kinach – w sieci Multikino oraz w sieci KinAds, tj. w sieci ok. 200 tradycyjnych kin w całej Polsce obsługiwanych od strony reklamowej przez firmę KinAds – w tych kinach będą emitowane spoty 60-sekundowe. Ruszyła także kampania internetowa bazująca na wizerunkowych formatach określanych jako: rich media.
Również 21 marca br. wystartowała kampania promująca płatności zbliżeniowe Visa. Obecnie na rynku jest już znacznie ponad 2,5 mln zbliżeniowych kart Visa wydanych przez 9 banków, a jeszcze w tym roku kilkanaście kolejnych banków wprowadzi na rynek swoje karty Visa payWave. Tymi kartami można obecnie płacić w Polsce w ponad 13 tys. terminali wyposażonych w czytniki zbliżeniowe. Pierwszy etap kampanii promującej płatności zbliżeniowe potrwa dwa tygodnie; będzie to silna kampania radiowa (RMF, ZET, PR3, TOK FM, Złote Przeboje) oraz kampania prasowa w tygodnikach oparta na niestandardowym formacie. Następne odsłony kampanii zbliżeniowych kart Visa zaplanowane są w niedalekiej przyszłości.
Przygotowanie działań reklamowych powierzono agencji Saatchi & Saatchi, zaś planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja MEC Global. W kwietniu br. organizacja Visa Europe rozpocznie w Polsce ogólnokrajową promocję płatności kartami Visa.
Źródło: Visa Europe