„Zawsze coś, żeby tylko nie załatwiać formalności kredytowych” – mówi Marek Kondrat w najnowszej reklamie ING Banku Śląskiego. W wiosennej kampanii marketingowej Bank stawia na unikalny sposób obsługi, który jest odpowiedzią na niechęć klientów do formalności.
Podobnie jak w ubiegłym roku ING Bank Śląski, obok atrakcyjnych warunków cenowych, oferuje klientom pomoc w załatwieniu formalności. Kredyt hipoteczny wciąż kojarzy się z mnóstwem uciążliwych spraw do załatwienia i częstymi wizytami w banku. Dopóki sytuacja mieszkaniowa nas nie zmusi, szukamy wymówek, które odsuną w czasie moment zajęcia się formalnościami. Zawsze znajdą się „ważniejsze rzeczy do zrobienia”. – mówiBarbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim. My mówimy – nie szukaj wymówek, by uniknąć formalności kredytowych. Kredyt hipoteczny powierz doradcom ING. Dojeżdżają i załatwiają!
W ramach wiosennej oferty ING Banku Śląskiego doradcy dojeżdżają bezpłatnie na terenie całego kraju na spotkanie z klientami i pomagają:
- wypełnić wniosek hipoteczny,
- uzyskać wypis z Księgi Wieczystej,
- wypełnić i złożyć wniosek do sądu o ustanowienie hipoteki,
- wypełnić deklarację PCC-3 do Urzędu Skarbowego.
Klienci mogą się umówić z doradcą ING dzwoniąc pod specjalny numer infolinii 801 111 888 lub przez stronę internetową www.ing.pl
Przypominamy, że osoby, które w dniu składania wniosku o produkt hipoteczny posiadają lub otworzą w ING Banku Śląskim konto osobiste mogą skorzystać z jednej z dwóch opcji „0% prowizji” za udzielenie produktu hipotecznego lub „Obniżenie marży” o 0,6 pkt. proc. Bank również nie pobiera prowizji za wcześniejszą spłatę dla nowo zawieranych umów kredytowych.
ING Bank Śląski udziela kredytów hipotecznych w PLN nawet na okres do 40 lat. Minimalna kwota kredytu wynosi 40 000 zł, a maksymalna uzależniona jest od zdolności kredytowej wnioskodawcy oraz wartości nieruchomości. Aby sprawdzić zdolność kredytową wystarczy wypełnić formularz na stronie www.ing.pl
Filmy reklamowe wykorzystane w kampanii są dostępne na stronie: http://www.youtube.com/ingbsk
Tytuł kampanii:. „Nie szukaj wymówek! Dojeżdżamy, załatwiamy”
Czas trwania: od 13.03.2010 r.
Narzędzia:
- telewizja: stacje ogólnopolskie i tematyczne
- Internet: kampania na portalach o największym zasięgu, strona www.hipoteczny.ingbank.pl,
- Prasa: tygodniki opinii oraz wybrane lokalne dodatki do Gazety Wyborczej („DOM”)
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMediaWestern
Źródło: ING Bank Śląski