PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAnalizyBezpłatne konto to za mało

Bezpłatne konto to za mało

Analizy 01.03.2011 (08:30)

Darmowe prowadzenie konta, bezpłatne wypłaty z bankomatów, darmowe przelewy przez Internet to obecnie standardowa oferta wielu polskich banków. Okazuje się jednak, że aby zainteresować klienta swoją ofertą nie wystarczy już standardowa obsługa finansowa, trzeba zaproponować „coś” więcej.

„Zobacz również analizę Open Finance: Opieka medyczna na bank„

Czasy, w których zaoferowanie gadżetu w formie kubka czy parasolki było wystarczającą zachętą dla klienta by założył konto bankowe, dawno odeszły w zapomnienie. Obecnie poziom konkurencji na rynku usług bankowych jest bardzo wysoki. Wyraźnie wpływa na to fakt, iż polskie społeczeństwo jest coraz bardziej ubankowione. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS Pentor pod koniec 2010 roku, blisko dwie trzecie Polaków posiada konto w banku (63%). W porównaniu z końcem 2009 roku, jest to wzrost o 14 punktów procentowych. Ponadto osoby nie posiadające konta w banku, często deklarują, iż nie mają potrzeby posiadania rachunku lub nie mają środków finansowych, które pozwoliłyby im włączyć się w rynek usług finansowych. Wyniki badania pokazują, że rynek kont bankowych powoli się kurczy i pozyskanie nowego klienta staje się dla banków nie lada wyzwaniem.

Aby pozyskać klienta, banki muszą konstruować coraz to bardziej wyszukaną ofertę, nowym trendem na rynku jest oferowanie klientom do kont bankowych pakietów ubezpieczeń medycznych. Dostęp do prywatnej opieki medycznej jako pierwszy zaoferował w listopadzie 2010 Lukas Bank, miesiąc później zrobiły to banki z Grupy BRE: mBank i MultiBank, a w styczniu bieżącego roku do ofensywy przystąpiła Nordea, która przebiła konkurencję swoją ofertą, proponując klientom pakiet medyczny już za 6,60 zł miesięcznie.

Czy warto skorzystać z oferty konta z pakietem medycznym?

Pakiety oferowane przez banki, mają zapewnić klientom dostęp do prywatnej opieki medycznej w ramach miesięcznych opłat abonamentowych. Bank jest niejako pośrednikiem pomiędzy firmą świadczącą usługi w ramach prywatnej opieki zdrowotnej a klientem banku. Banki negocjują z firmami ceny abonamentów medycznych, które później oferują swoim klientom, dzięki efektowi skali klient banku może otrzymać za pośrednictwem banku ten sam pakiet medyczny w o wiele niższej cenie, niż gdyby zdecydował się na jego zakup bezpośrednio w firmie świadczącej prywatną opiekę lekarską.

Klient sam może wybrać jak rozbudowaną ofertę chce wybrać oraz czy ma być nią objęty tylko on sam czy też jego rodzina. Koszty pakietów medycznych są bardzo zróżnicowane i zależą od zakresu usług medycznych, które wchodzą w jego skład. Pakiety można porównać biorąc pod uwagę kilka czynników, takich jak ilość placówek, cenę w wersji podstawowej, rozszerzonej a także indywidualnej (tylko dla posiadacza konta) oraz rodzinnej.

 * Dla klientów korzystających aktywnie z produktów Citibank

Najtańszą ofertę dostępną na rynku posiada bank Nordea, pakiet Nordea Zdrowie Start w cenie 6,60 zł miesięcznie gwarantuje dostęp do lekarza internisty, pediatry lub lekarza rodzinnego (w tym wizyty domowe w ramach limitu) w 1200 placówkach na terenie całego kraju oraz szerokiego spektrum badań po zleceniu lekarza pierwszego kontaktu. Ponadto do 8 kwietnia 2011 obowiązuje promocja, dzieki której przez pierwsze 3 miesiące pakiet jest bezpłatny. Pakiet dostępny jest tylko dla posiadacza konta w Nordea, nie ma możliwości objęcia pakietem członków rodziny, taka możliwość istnieje w Nordea w przypadku pozostałych pakietów: Plus i Premium.

Najtańszy pakiet rozszerzony dla całej rodziny oferuje Lukas Bank, za 200zł miesięcznie prywatną opieką medyczną możemy objąć małżonka oraz dzieci, w ramach pakietu skorzystać można z porady lekarzy 19 specjalizacji, podobnie jak w przypadku Nordea mamy do wyboru 1200 placówek na terenie Polski. Dla singli, którzy poszukują pełnego pakietu medycznego najlepsza ofertę przygotowała Nordea. Indywidualny pakiet Nordea Zdrowie Premium to koszt 77 zł miesięcznie, w jego ramach mamy nielimitowany dostęp do lekarza pierwszego kontaktu (w tym wizyt domowych) oraz 28 lekarzy różnych specjalizacji. Pakiet Premium oferuje szeroki wybór badań diagnostycznych oraz możliwość skorzystania z bezpłatnego transportu medycznego, a także zniżki na zabiegi stomatologiczne.

Niewydolność publicznej służby zdrowia będzie wyraźnie sprzyjać rozwojowi rynku prywatnych abonamentów medycznych Oferty banków idealnie wpisują się w ten trend, dzięki któremu chcą pozyskać nowych klientów. W obecnych czasach Bank dla klienta staje się miejscem, gdzie nie tylko dba się o finanse, lecz również świadczy usługi dające poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Kompleksowe podejście do obsługi klienta oraz właściwe dobranie oferty będzie stanowić o przyszłości rynku bankowego w Polsce.

Źródło: Nordea Bank Polska

banki nordea pakiety medyczne 2011-03-01
Redakcja PRNews.pl
Tagi: banki nordea pakiety medyczne

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców