Dyrektor Zarządzający Zintegrowaną Komunikacją Marketingową i Korporacyjną, Credit Agricole Bank Polska
Barbara Pijanowska-Kuras od 2016 roku zarządza zintegrowaną komunikacją w Credit Agricole Bank Polska, gdzie m.in. odpowiada za proces repozycjonowania i odświeżenia wizerunku marki, rozwój digital marketingu, a także komunikację korporacyjną.
Ma duże doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu omnichannelowych strategii marketingowych. Wspierała biznesowe procesy transformacji i zmiany. Wcześniej była Dyrektorem Komunikacji Korporacyjnej, a także Rzecznikiem Prasowym LOT-u. Zarządzała agencją imedia PR, realizując projekty marketingowe, digital, media relations i CSR. Pracowała m.in. dla branż: ubezpieczeniowej, medycznej, FMCG, hotelarskiej, energetycznej i motoryzacyjnej. Na początku kariery pracowała w mediach.
Studiowała dziennikarstwo i nauki Polityczne na UW oraz podyplomowo na kierunku PR i Komunikacja biznesowa na SGH. Obecnie zdobywa nową wiedzę, studiując Digital Business na Columbia University oraz MIT. Prywatnie żona, mama dorosłego już syna, pasjonatka żeglarstwa oraz stylizacji mebli.
Credit Agricole to trzecia największa instytucja finansowa w Europie, lider bankowości uniwersalnej we Francji. Działa w 49 krajach świata, w Polsce od 2001 r. Realizuje usługi w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej i consumer finance (programy ratalne), obsługuje także małe i średnie przedsiębiorstwa oraz branżę rolniczą.