Agencja Men at Work przygotowała materiały promocyjne dedykowane kibicom, dzięki którym fani aktualnego Mistrza Polski, klubu KKS Lech Poznań, otrzymają zestaw startowy dedykowany specjalnej karcie – Karcie Kibica.
Aktualizacja, 17.01.2011, godz. 7:20
Uniwersalne, wielofunkcyjne karty kibica w tym momencie są już wydawane przez pięć klubów Ekstraklasy – Polonię Warszawa, Jagiellonię Białystok, Lechię Gdańsk, PGE GKS Bełchatów i KGHM Zagłębie Lubin i funkcjonują od września 2010 roku. Współpraca pomiędzy SGB a klubem piłkarskim zaowocuje wprowadzeniem na rynek jedynej tego typu, wielofunkcyjnej Karty Kibica. Za materiały POS odpowiada Men at Work.
Jest to jedyna na rynku karta wyposażona w wiele unikatowych funkcji. Dzięki karcie kibic będzie mógł m.in.: dokonywać płatności w Internecie, wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić na stadionie oraz w punktach handlowych i usługowych w kraju i za granicą, a to wszystko w technologii PayPass.
Główną funkcją karty jest to, że działa ona jako karnet. Dzięki niej kibic otworzy bramkę na stadion, co zminimalizuje kolejki, a także dokona zakupów w jego obrębie.
Dodatkowym atutem produktu jest fakt, że każdy jej użytkownik będzie mógł liczyć na specjalną ofertę SGB, m.in.: programy lojalnościowe, korzystne kredyty i konta bankowe.
Za kreację i produkcję odpowiada agencja Men at Work, która przygotowała pakiet startowy: ulotkę w systemie z-card, koperty, ulotkę z regulaminem oraz plakaty do placówek. Koncepcja została oparta o rysunek stadionu i charakterystyczną grafikę. Wykorzystane zostały elementy kibicowskie: przyśpiewki i barwy klubu KKS Lech Poznań.
Źródło: Men at Work