Strona internetowa www.pocztowy.pl Banku Pocztowego została uznana za najlepszą na rynku w rankingu Bank Najbliższy Klientowi.
Ranking Bank Najbliższy Klientowi został przygotowany w oparciu zarówno o opinie ekspertów finansowych, jak również samych klientów. Tym bardziej cieszy fakt, że ich wspólną decyzją za najlepszą stronę internetową banku uznany został serwis www.pocztowy.pl, należący do Banku Pocztowego.
Obecną wersję strony internetowej Bank Pocztowy odpalił w listopadzie 2009 r. Tworząc nowy serwis bank skoncentrował się przede wszystkim na udostępnieniu klientom nowych funkcjonalności i rozwiązań, dzięki którym poruszanie się po nim jest łatwe i przyjemne. Dzięki mocno uproszczonej nawigacji znalezienie informacji o produktach nie stanowi dla nikogo problemu i zajmuje tylko chwilę. Bank postawił również na możliwie prosty język, zrozumiały również dla tych, którzy wcześniej nie mieli do czynienia z terminologią bankową. Dodatkowo bank dostosował wizualizacje stron do odświeżonego logotypu i stosowanych w komunikacji marketingowej barw: bieli z elementami czerwieni i granatu.
Opublikowany na łamach Dziennika Gazety Prawnej 15 grudnia 2010 r. ranking Bank Najbliższy Klientowi, w którym strona Banku Pocztowego uznana została za najlepszą, powstał we współpracy analityków Expandera i Dziennika Gazety Prawnej.
Źródło: Bank Pocztowy