W listopadzie Dom Kredytowy Notus rozpoczął współpracę z siecią afiliacyjną Affiliando. Celem kooperacji jest zdobycie dla DK Notus wysokojakościowych leadów kontaktowych. Kanałem sprzedaży na potrzeby kampanii kredytu hipotecznego jest marketing afiliacyjny.
W ramach współpracy agencja Zieltraffic, będąca właścicielem sieci Affiliando przygotowała portfolio wydawców wysoko konwertujących stron internetowych, system trackingu, a w oparciu o przekaz reklamowy na banerach i stronach Landing Page – reklamy tekstowe. Zieltraffic tworzy też dedykowaną do tej właśnie kampanii grupę nowych wydawców serwisów internetowych. W dalszych etapach współpracy przewidziana jest również optymalizacja banerów reklamowych, stron Landing Page oraz samego procesu.
Dom Kredytowy Notus jest firmą zajmującą się doradztwem finansowym. Powstał w marcu 2004 roku z inicjatywy pięciu osób fizycznych, jako niezależny broker produktów hipotecznych.
Źródło: Affiliando