Expander otrzymał godło Jakość Obsługi 2010 i po raz kolejny znalazł się na liście stu firm najbardziej przyjaznych klientowi. Jak wynika z badań portalu jakoscobslugi.pl od 3 lat jest najlepiej ocenianą przez konsumentów firmą doradztwa finansowego.
Godło Jakość Obsługi 2010 jest przyznawane firmom, które w swojej branży wyróżniają się najlepszą jakością obsługi klienta. Kapitułą godła są wszyscy konsumenci w Polsce, którzy swoje opinie o firmie mogą wyrażać na portalu jakoscobslugi.pl. Expander uzyskał wysoką ocenę ogólną wynoszącą 58 proc., wyprzedzając wszystkie inne firmy działające w branży doradztwa finansowego.
– Bardzo się cieszymy, że Expander kojarzy się konsumentom nie tylko z najwyższym poziomem wiedzy merytorycznej, jaki posiadają nasi doradcy, ale także, z wyśmienitą obsługą klienta – mówi Adam Parfiniewicz, prezes Expander Advisors. Doradzając w wyborze produktów finansowych, tak naprawdę pomagamy w realizacji ważnych życiowych celów, i to jest doceniane przez naszych klientów.
Expander został już wcześniej nagrodzony godłem Jakość Obsługi w roku 2008 i 2009.
Źródło: Expander