ING Bank Śląski zmodernizował informacyjną stronę internetową www.ingbank.pl. Nowy serwis zyskał atrakcyjny i nowoczesny wygląd oraz intuicyjną i ergonomiczną nawigację. Gruntownie przebudowana została także warstwa informacyjna strony.
Celem modernizacji strony informacyjnej było stworzenie nowoczesnego, przyjaznego i przejrzystego serwisu zorientowanego na potrzeby użytkownika. Strona internetowa to nasza wizytówka i najczęściej pierwszy kontakt klienta z bankiem. Od startu poprzedniej wersji minęło kilka lat, dlatego postanowiliśmy zaktualizować nasz serwis zgodnie z najnowszymi trendami, w oparciu o współczesne technologie – mówi Piotr Kochanowski, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej ING Banku Śląskiego.
Uatrakcyjnienie warstwy wizualnej było tylko częścią naszego zadania. Zależało nam przede wszystkim, aby sposób prezentacji treści był prosty i zrozumiały dla użytkownika. Na podstawie szczegółowych badań zachowań internautów na naszym poprzednim serwisie, uprościliśmy ścieżki dotarcia do poszczególnych treści. Dzięki temu nowa strona jest bardziej przyjazna i intuicyjna, a użytkownicy szybciej dotrą do informacji, których szukają – dodaje Piotr Kochanowski.
Całkowicie przebudowane zostały części serwisu prezentujące ofertę dla klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych. W następnych miesiącach zostaną zmodernizowane kolejne elementy strony m.in. kalkulatory i narzędzia finansowe, a także system notowań (kursy walut, notowania funduszy).
Równolegle działa wersja serwisu dla klientów indywidualnych, przystosowana do przeglądarek telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. Strona jest dostepna pod adresem www.lajt.ingbank.pl i stawia minimalne wymagania odnośnie grafiki oraz elementów formatowania. Serwis pozwala m.in. w szybki sposób znaleźć najbliższy oddział lub bankomat, sprawdzić aktualny kurs walut czy zapoznać się z aktualną ofertą banku, a także skorzystać z wersji mobilnej systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.
Modernizacja serwisu informacyjnego ingbank.pl to kolejny krok ING Banku Śląskiego w realizacji strategii zostania Najbardziej Internetowym Bankiem. Obecnie internauci mogą się porozumiewać z bankiem poprzez:
– komunikator Skype,
– profil w serwisie Facebook (http://www.facebook.com/INGBankSlaski),
– forum internetowe (http://forum.ingbank.pl/),
– konto w serwisie Blip (http://ingbankslaski.blip.pl/),
– kanał wideo w serwisie YouTube (http://www.youtube.com/ingbsk).
Źródło: ING Bank Śląski