Rozpoczęła się kampania pożyczki gotówkowej w Alior Banku, której przekaz nawiązuje do rozpoczęcia roku szkolnego podkreślając niskie raty oraz możliwość ich zawieszenia nawet na 3 miesiące. Kampania obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i radio.
Reklamy pożyczki gotówkowej pojawią się w prasie ogólnopolskiej, dziennikach oraz tygodnikach o największym czytelnictwie i zasięgu w grupie docelowej, a także w wiodących dziennikach i tygodnikach regionalnych.
Od 27 sierpnia do 5 września potrwa kampania radiowa o zasięgu ogólnopolskim. 30-sekundowe spoty będą emitowane w Radio ZET, RMF FM oraz w stacjach regionalnych z pakietu „Drapacz Chmur” m.in. radio Eska, sieć Złote Przeboje, Puls, Eska Rock, Planeta, VOX, Roxy FM, Wawa.
W Internecie dostępna jest dedykowana strona promocyjna https://pozyczka.aliorbank.pl, na której wznowiona została akcja „W grupie taniej” – osoby, które wezmą w niej udział, mogą liczyć na skorzystanie z pożyczki na specjalnych warunkach. Intensywna kampania internetowa obejmować będzie zasięgowe emisje reklam na największych portalach i w sieciach reklamowych, masowe e-mailingi, reklamy w komunikatorze Gadu-Gadu oraz sponsorowane linki tekstowe w wyszukiwarce Google.
W pierwszym tygodniu września kampanię wzmocni masowa wysyłka mailingu bezadresowego. Do skrzynek pocztowych trafi 2 miliony ulotek z ofertą pożyczki z adresami oddziałów banku w poszczególnych miastach.
Kampanię reklamową pożyczki gotówkowej przygotowała agencja reklamowa PZL. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS. Działania w Internecie przygotowały agencje Artegence i Sympatico.
Źródło: Alior Bank