W dzisiejszych czasach oferta produktowa czy gadżety to rzeczy łatwo kopiowalne. A tak naprawdę w bankowości liczą się ludzie i ich potrzeby – i to na nich skupia się ING w reklamie wyróżnionej statuetką przez Kapitułę Plebiscytu Złoty Bankier 2014. O zwycięskim spocie mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego.
– Dziś w kategorii bankowej przede wszystkim przerzucamy się ceną, nowinkami technologicznymi, gadżetami i rożnego rodzaju atrybutami produktowymi. Jednak to wszystko jest szybko kopiowalne. Dlatego w naszej reklamie liczą się ludzie.
– Nasi klienci są naszym największym kapitałem. Budowanie relacji z nimi to jest moim zdaniem to, czym chcemy konkurować na rynku i co powinno odróżniać nas od konkurencji – mówi Barbara Pasterczyk.
Szczegółowe wyniki głosowania, czyli pełne zestawienie zwycięzców VI edycji plebiscytu „Złoty Bankier”, znajdują się w raporcie „Najlepsi w bankowości 2014”