Firmy potrafią liczyć – wynika z przeprowadzonego niedawno przez ING Bank Śląski badania oczekiwań firm w stosunku do banków. W oparciu o ich wyniki bank przygotował nową ofertę ING Direct Business. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa, która rozpoczęła się 17 maja br.
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że dla firm ważna jest funkcjonalność oferty bankowej oraz koszty. Firmy chcą płacić za to, z czego korzystają. Dlatego stworzyliśmy ING Direct Business – powiedział Michał Bolesławski, członek zarządu ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za ofertę korporacyjną. Nowa oferta tworzy pomost pomiędzy ofertą detaliczną i korporacyjną. Dzięki niej firmy mogą rosnąć razem z ING – dodał Bolesławski.
Oferta ING Direct Business adresowana jest przede wszystkim do średnich firm (o obrotach powyżej 1,2 mln EUR, prowadzących pełną księgowość). W skład oferty wchodzą: rachunek bieżący w PLN za 19 zł miesięcznie, przelewy elektroniczne za 0,90 zł, a do ZUS i US – 0 zł, system bankowości internetowej za 0 zł oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe. Klienci korzystający z oferty ING Direct Business mogą równocześnie korzystać z pełnej oferty korporacyjnej w standardowych cenach. Wprowadzenie nowej oferty wspiera kampania reklamowa.
- Tytuł kampanii: ING Direct Business = suma korzyści
- Czas trwania: od 17 maja 2010 r.
- Cele komunikacyjne: pokazanie klientom nowej oferty firmowej banku
-0 zł za przelewy do ZUS i US
-0,90 zł za pozostałe przelewy w PLN
-0 zł za system bankowości internetowej
-19 zł za prowadzenie konta
-Otwarte Konto Oszczędnościowe
Narzędzia:
- prasa (dzienniki, prasa branżowa
- Internet
Dla potrzeb kampanii przygotowano specjalną stronę www.ingbank.pl/business. Kreacje do kampanii przygotowała Agencja Brain. Planowanie i zakup mediów – PanMediaWestern.
Źródło: ING Bank Śląski