Ruszyła kampania promocyjna nowych bezstykowych kart kredytowych Deutsche Bank PBC z logo MasterCard – Deutsche Bank Premium Club Silver i Deutsche Bank Premium Club Gold. Obie karty wyposażone zostały w technologię płatności zbliżeniowych MasterCard® PayPassTM oraz pakiet ubezpieczeniowy, w tym ubezpieczenie Assistance Auto VIP. Równocześnie nowe karty kredytowe Deutsche Bank oferowane są w ramach programu lojalnościowego Premium Club.
Tworząc strategię marketingową, położono nacisk na komunikację głównych korzyści oferowanych przez kartę, czyli technologii płatności bezstykowych, unikalnego programu lojalnościowego Premium Club oraz pakietu Assistance Auto VIP. Wspólną cechą tych trzech atrybutów karty jest „szybkość”, która stała się podstawą do stworzenia kreacji promocyjnej.
Nowe karty kredytowe Deutsche Bank PBC z logo MasterCard posiadają wbudowaną technologię PayPass, umożliwiającą szybkie bezstykowe płatności, polegające na przyłożeniu karty do specjalnego terminala, bez konieczności potwierdzania transakcji kodem PIN do kwoty 50 złotych.
Karty kredytowe Deutsche Bank PBC powstały we współpracy z Premium Club, pierwszym multipartnerskim programem lojalnościowym w Polsce. Jest to jedyna na rynku karta bezstykowa i partnerska jednocześnie. Ze względu na to, że wszystkie transakcje bezgotówkowe wykonane tą kartą premiowane są punktami w Programie Premium Club, możliwe jest szybkie zbieranie punktów, które można wymienić na nagrody z katalogu. Ponadto, płacąc kartami w punktach partnerskich programu – na stacjach Statoil i za usługi ubezpieczeniowe Link4, klienci otrzymują dodatkowe punkty od Partnerów programu. Nowi posiadacze kart kredytowych Deutsche Bank Premium Club po aktywacji będą premiowani punktami bonusowymi.
Pakiet ubezpieczeń Assistance Auto VIP zawarty w karcie zapewnia szybką pomoc w razie wypadku drogowego, kradzieży pojazdu, awarii samochodu lub przebicia opon czy braku paliwa. Karta stworzona jest głównie z myślą o kierowcach, dla których to właśnie szybkość, wygoda i bezpieczeństwo stanowią niezbędne cechy nowoczesnego narzędzia płatniczego. W ramach pakietu ubezpieczyciel może naprawić uszkodzone auto w miejscu zdarzenia lub odholować je do warsztatu, a kierowca i pasażerowie mogą liczyć na zakwaterowanie w hotelu i samochód zastępczy. Dla kart w wersji Silver pakiet działa na terenie Polski, a dla kart Gold – w całej Europie.
Na „szybkości” oparta została kreacja materiałów marketingowych, które w swojej grafice nawiązują do pit stopu wyścigów Formuły 1. Ulotki, plakaty i inne materiały drukowane dostępne będą w sieci oddziałów Deutsche Bank PBC oraz na stacjach Statoil, na których będzie można również zawnioskować o kartę kredytową, korzystając ze specjalnej urny przy standzie Banku, lub bezpośrednio o doradców na wybranych stacjach. Przygotowany został również mailing oraz kampania promocyjna w Internecie, oparta na stronach banku: www.kartaDB.pl/PremiumClub, www.db-pbc.pl oraz na stronie Partnera www.premiumclub.pl. Za kreację odpowiada agencja ICON Advertising Unlimited.
– Tworząc strategię komunikacji wzięliśmy pod uwagę główne korzyści karty, które jednocześnie wyróżniają ją na tle produktów konkurencji oraz fakt, że członkowie Premium Club to osoby zmotoryzowane. Nowocześni kierowcy stawiają przede wszystkim na wygodę i szybkość, chcą płacić bezpiecznie i nie tracąc czasu. Dzięki naszej karcie mogą dodatkowo zbierać punkty w programie lojalnościowym Premium Club – zarówno podczas tankowania samochodu, jak i podczas innych zakupów. Szybkość jako cecha wspólna trzech głównych atrybutów karty została wykorzystana w komunikacji marketingowej nawiązującej w grafice do pit stopu z wyścigów Formuły 1. Na awersie nowej karty umieściliśmy elegancki projekt, przedstawiający stworzoną ze szlachetnego, błyszczącego materiału płaszczyznę symbolizującą nieograniczone korzyści, oferowane przez kartę. Dodatkowo projekt nawiązuje graficznie do istniejącej już karty lojalnościowej Premium Club – mówi Joanna Izdebska, Dyrektor Departamentu Marketingu Deutsche Bank PBC S.A.
Źródło: Deutsche Bank PBC