Należąca do Grey Group agencja Testardo Gram zwyciężyła w wewnętrznym przetargu na kampanię nowego kredytu hipotecznego PKO Bank Polski. Koncepcja reklam bazuje na popularnym nurcie reality show, których uczestnicy prezentują swoją domową codzienność.
Idea kampanii opiera się z jednej strony na wartości jaką jest dążenie do pokazania swojego stylu życia, z drugiej – na ciekawości tego jak żyją inni. W tym przypadku prezentowany styl życia ma związek z posiadaniem mieszkania, które odpowiada na określone potrzeby jego właścicieli, takie jak założenie rodziny, niezależność i poczucie bezpieczeństwa. Wykorzystując dużą popularność reality show, takich jak np. MTV Cribs, Testardo Gram wykorzystało koncepcję programu, którego uczestnicy pokazują swoje nowe mieszkanie, kupione dzięki kredytowi hipotecznemu udzielonemu przez PKO Bank Polski. Co trzeci kredyt hipoteczny w Polsce udzielany jest właśnie przez ten bank.
– Mieliśmy już przyjemność pracować dla PKO Banku Polskiego przy okazji kampanii „ Lokata 6 + 6”, dlatego dość dobrze wiemy czego oczekuje od nas ten Klient. Koncepcja reklamy kredytu hipotecznego, którą przedstawiliśmy do przetargu zwraca na siebie uwagę i bazuje na sprawdzonym modelu, więc w imieniu całego zespołu Testardo mogę powiedzieć, że szczerze wierzymy w skuteczność naszej strategii” – komentuje Magda Piotrowska, Client Service Director Testardo Gram.
Zdjęcia filmowe zrealizowane zostały we współpracy z domem produkcyjnym Film It. Pierwsze spoty reklamowe stworzone przez Testardo Gram w ramach kampanii reklamowej kredytu hipotecznego PKO Banku Polskiego pojawią się na antenie 10 maja 2010.
Źródło: Testardo Gram