Mastercard poszerza grono detalistów uczestniczących w Priceless Specials. W ostatnim czasie decyzję o dołączeniu do tego programu lojalnościowego podjęły kolejne marki handlowe. Od 1 grudnia za zakupy opłacane uczestniczącymi w programie kartami Mastercard będzie można otrzymywać punkty i nagrody na stacjach paliw Circle K (do niedawna Statoil). Ponadto do programu Priceless Specials dołączyły w ostatnich tygodniach również sklepy Tchibo (w tym tchibo.pl), salony prasowe Kolporter oraz restauracje Telepizza.
Obecnie oferta partnerów obejmuje już ponad 70 detalistów z 19 kategorii zakupowych. Co ważne, w programie naliczane są też punkty za wszystkie transakcje za usługi gastronomiczne, transportowe oraz turystyczne opłacone na terenie Polski zarejestrowaną w programie kartą Mastercard.
Circle K Polska prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Firma jest w trakcie rebrandingu zmierzającego do zamiany marki Statoil na Circle K, pozostawiając jednak wszystkie stacje w tych samych lokalizacjach.
Firma wspomina również o dwóch nowych promocjach. Z okazji Black Friday, w dniach 20-26 listopada 2017 r., wszystkie nagrody z katalogu Mastercard Priceless Specials, w tym wiele voucherów do partnerów, zostało przecenionych o 50%. Z kolei z okazji Świąt Bożego Narodzenia, uczestnicy programu, którzy w terminie od 27 listopada do 31 grudnia 2017 r. wymienią punkty na dowolną nagrodę z katalogu, otrzymają 500 dodatkowych punktów na swoje konto. Ponadto katalog zostanie rozbudowany o nagrody tak, aby z powodzeniem mogły służyć jako świąteczny prezent.
Priceless Specials jest adresowany do posiadaczy kart Mastercard i Maestro wydanych w Polsce przez uczestniczące w programie banki. Użytkownik programu nie musi nosić w portfelu osobnych kart lojalnościowych do poszczególnych detalistów – wystarczy, że ma przy sobie kartę płatniczą, którą zazwyczaj płaci za zakupy. Cechą wyróżniającą program są oferty specjalne dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego konsumenta. Program wyróżnia również szybka gratyfikacja, np. przy wybranych ofertach za zakupy o wartości 300 PLN można otrzymać bilety do kina o wartości 100 PLN. W programie uczestniczy już 12 banków.
Źródło: Mastercard