Trzecia rocznica wprowadzenia na rynek usług bankowości elektronicznej Toyota Bank zbiega się ze zwycięstwem w prestiżowym rankingu kont internetowych Gazety Wyborczej i Open Finance z 22 marca 2010 r. To już piąte zwycięstwo w kategorii kont osobistych w ciągu zaledwie 3 lat działalności.
Najnowszy ranking porównywał realne koszty i zyski korzystania z kont osobistych w popularnych bankach. Konto osobiste Toyota Bank zajęło pierwsze miejsce wśród kont internetowych pokonując intensywnie promowane w mediach oferty przeznaczone tylko dla nowych klientów. Cieszymy się, że stabilna i konsekwentna polityka cenowa została doceniona przez niezależnych ekspertów – mówi Piotr S. Juda, prezes zarządu Toyota Bank Polska S.A.
Kluczowe elementy oferty banku pozostają stabilne od premiery w marcu 2007 r. Darmowe prowadzenie, zawsze bezpłatne przelewy przez internet, możliwość bezpłatnego korzystania ze wszyst-kich bankomatów w kraju i atrakcyjne oprocentowanie 2,25% całego depozytu bez minimalnej kwoty, oraz atrakcyjne konto oszczędnościowe, które umożliwia trzy bezpłatne przelewy wychodzące w miesiącu, zapewniły bankowi grono zadowolonych klientów.
>>> Gdzie po najlepsze konto dla seniora?
W zestawieniu Open Finance i Gazety Wyborczej Toyota Bank znalazła się w ekskluzywnym gronie 3 banków, których oferta przynosi realną korzyść przy typowych parametrach. Oferta Toyota Bank została dopasowana do potrzeb klientów korzystających z usług bankowości elektronicznej, którzy oczekują realnych zysków w zamian za częste wykonywanie typowych operacji. W 2007 r. bank wypłacał swoim klientom 5-złotowe premie za korzystanie z naszych konta, a teraz oferuje zwrot do 3% kwoty płatności kartami. Atrakcyjność naszej oferty rośnie proporcjonalnie do poziomu aktywności klienta w naszym banku. Nie planujemy tego zmieniać – dodaje prezes.
Toyota Bank konsekwentnie rozwija i uatrakcyjnia swoją ofertę. Trwa promocja „Gdy kartą obracasz, kasa sama wraca”, która uprawnia klientów do otrzymywania nawet 3% zwrotu transakcji wykonywa-nych kartami płatniczymi. Nasza oferta jest jednakowa dla nowych i obecnych klientów, co wyraźnie wyróżnia nas na rynku – kwituje prezes.
Źródło: Toyota Bank Polska