PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaWyższa rentowność i doskonalsze procesy Inter Partner Assistance w 2009 r.

Wyższa rentowność i doskonalsze procesy Inter Partner Assistance w 2009 r.

Ubezpieczenia 15.03.2010 (12:57) artykuł nadesłany

Inter Partner Assistance odnotowała 21% wzrostu wartości wyniku netto w porównaniu do roku 2008. W ciągu 12 miesięcy firma zwiększyła liczbę klientów, zatrudnienie oraz wprowadziła na rynek innowacyjne produkty. 

Dobre wyniki Inter Partner Assistance Polska SA są między innymi efektem optymalizacji wydatków oraz zmian struktury kontraktów. Firmie udało się zmniejszyć udział umów obciążonych prowizjami. Na koniec 2009 roku stanowiły one 9% wartości składki zarobionej. Podjęte działania pozwoliły Inter Partner Assistance Polska SA zwiększyć rentowność netto, która wzrosła w ubiegłym roku z 6% do 10%. Przełożyło to się na wzrost wyniku netto o 21%.

„Osiągnięcie wyższej rentowności było możliwe również dzięki wdrożeniu szeregu rozwiązań zwiększających efektywność firmy i doskonalących procesy wewnętrzne” – mówi Marta Kaleńska – Jaśkiewicz, Prezes Zarządu Inter Partner Assistance Polska S.A. – „Od 2007r pracujemy w systemie doskonalenia procesów Six Sigma (pod nazwą własną AXA Way). W roku ubiegłym podjęliśmy decyzję o stosowaniu metodyki zarządzania projektami opartej o standardy PRINCE2. W skali dwóch ostatnich lat przeszliśmy drogę od ISO do TQM – kompleksowego zarządzania jakością.”

Potwierdzeniem wysokich standardów jakości w Inter Partner Assistance Polska są kluczowe wskaźniki wydajności (KPI), dotyczące operacyjnego procesowania pomocy assistance. Firma osiągnęła w 2009r. odbieralność zgłoszeń na poziomie ponad 97%, wskaźnik SLA platform operacyjnych (dotyczący obsługi spraw zgodnie ze standardami założonymi w umowach) równy 90% oraz średni czas dojazdu pomocy drogowej poniżej 30 min. Liczba reklamacji w 2009r. stanowiła ułamek procenta wszystkich zrealizowanych spraw assistance.

Nowi klienci i nowe produkty

W minionym roku wymagania stawiane przed produktami assistance wyraźnie ewoluowały. Klienci instytucjonalni coraz częściej dążyli do rozszerzenia swojej oferty o wartość dodaną dla klienta indywidualnego. W związku z tym zaczęli wprowadzać lub rozważać wprowadzenie usług pomocowych, jako samodzielnych produktów niezwiązanych dystrybucyjnie z ofertą podstawową, za to spójnych ze strategią sprzedaży i komunikacji marketingowej. Dla firm assistance oznaczało to nowe wyzwania w zakresie innowacji produktowej i jakości procesowej.

„Jednym z decydujących elementów, które wpłynęły na nasze wyniki finansowe w zeszłym roku było nowoczesne zaplecze technologiczne” – mówi Maciej Malczyński, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Wdrożeń w Inter Partner Assistance Polska S.A. – „Elastyczne zaplecze technologiczne i dojrzałość procesowa mocno osadzona w systemach jakości umożliwiły nam szybkie wdrażanie nowych kontraktów. Dzięki temu w 2009 roku praktycznie z dnia na dzień rozpoczęliśmy obsługę klientów Towarzystwa Ubezpieczeń HDI Asekuracja w zakresie assistance samochodowego.”

W ubiegłym roku, oprócz podpisania umowy z HDI, Inter Partner Assistance Polska S.A. rozpoczęła współpracę z kilkoma innymi partnerami, wdrażając przy okazji szereg innowacyjnych rozwiązań rynkowych. W pierwszej połowie roku firma nawiązała współpracę z liderem grupowych ubezpieczeń travel – Towarzystwem Ubezpieczeń Signal Iduna. Spółka wprowadziła również innowacyjny produkt dla klientów DB Kredyt, którym pakiet pomocowy zapewnia szeroki zakres innowacyjnych świadczeń, mocno sprofilowanych pod potrzeby zakupu i utrzymania pojazdu. Oferta ta obejmuje m.in. tzw. inspekcje samochodowe, umożliwiające sprawdzenie ogólnego stanu technicznego pojazdu przed jego zakupem. W tym roku firma wdrożyła również inspekcje samochodów dla serwisów Rankomat.pl i Inseco.pl. Wśród nowych klientów Inter Partner Assistance znalazły się też: Eurobank, Euronet oraz AXA TUiR.

„Dzięki nowym kontraktom odnotowaliśmy wzrost liczby spraw typu travel o 167% i assistance samochodowego o 14%” – mówi Marta Kaleńska–Jaśkiewicz, Prezes zarządu w Inter Partner Assistance Polska S.A. – „Dzięki temu – pomimo trudnych warunków rynkowych – miniony rok możemy uznać za udany. Wielu z nowych partnerów instytucjonalnych zdecydowało się na współpracę z nami ze względu na nasze dopracowane procesy wewnętrzne. Ten czynnik ma bezpośrednie przełożenie na jakość usług assistance i satysfakcję klientów indywidualnych naszych partnerów biznesowych.”

Dobra kondycja finansowa Inter Partner Assistance to również efekt zdywersyfikowanego portfela klientów instytucjonalnych. Firma zakończyła rok 2009 współpracując z 55 spółkami, wśród których największą część stanowili ubezpieczyciele, banki, producenci samochodów i firmy leasingowe. Z myślą o dalszym rozwoju i wzroście rentowności spółka wdraża obecnie kolejne kontrakty, pionierskie produkty pomocowe oraz rozwiązania wewnętrzne. Inter Partner Assistance Polska S.A. realizuje swoją strategię, w ramach której stale dąży do dostarczania pomocy na najwyższym poziomie i wytyczania dalszych kierunków rozwoju swojej branży. 

Źródło: Multi Communications Sp. z o.o.

Inter Partner Assist ubezpieczenia wyniki 2010-03-15
Redakcja PRNews.pl
Tagi: Inter Partner Assist ubezpieczenia wyniki

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców