Bankowość internetowa to już nie tylko dostęp do płatności online. To wszechstronne rozwiązanie, które pozwala klientom detalicznym i korporacyjnym efektywne zarządzać swoimi środkami bez konieczności wizyty w banku, a nawet bez konieczności posiadania komputera stacjonarnego czy przenośnego.
W myśl zasady „daj klientowi to, czego faktycznie potrzebuje” Comarch stworzył aplikację bogatą funkcjonalnie przy jednoczesnym zachowaniu zasad usability. W serwisie www.bankowosc.comarch.pl można między innymi przeczytać o szerokiej funkcjonalności tradycyjnej bankowości internetowej, jak i o coraz bardziej popularnych usługach bankowości mobilnej.
– Comarch jest niekwestionowanym liderem w projektowaniu systemów bankowości internetowej. Zdajemy sobie sprawę, jak istotne dla banków jest zapewnienie klientom usług na najwyższym poziomie. Bardzo duża konkurencja na rynku wymusza wprowadzanie coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań. W odpowiedzi na potrzeby banków i ich klientów Comarch stworzył rozwiązanie o niespotykanym na polskim rynku zakresie funkcjonalnym obejmującym m.in. zarządzanie korporacją i dostęp do notowań online za pośrednictwem urządzeń mobilnych – mówi Anna Wierzchucka, Business Development Manager w sektorze Finansów, Bankowości i Ubezpieczeń Comarch SA. – Comarch Internet Banking jest systemem obsługującym zarówno klientów detalicznych, MŚP, jak i klientów korporacyjnych. O jego wyjątkowych zaletach świadczy szereg nagród, którymi nasze rozwiązanie zostało wyróżnione.
Na stronie www.bankowosc.comarch.pl można pobrać folder informacyjny na temat aplikacji, opis przykładowego wdrożenia (case study) lub też skontaktować się z ekspertem do spraw zarządzania.
Źródło: Comarch